Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

11. diel - Skákačka v Pygame - Médiá

V minulej lekcii, Skákačka v Pygame - Dokončenie herného enginu , sme si dokončili kolízie v našom hernom engine.

V dnešnej lekcii si pridáme posledné sľúbené funkcie do nášho herného enginu a tým ho kompletne dokončíme. Po zvyšok dnešnej lekcie sa budeme venovať médiám.

Engine

Do enginu v game_object.py nakoniec doplníme funkcie draw_boundaries(), optimized_draw(), set_image() a image().

draw_boundaries()

Táto funkcia nám bude vracať booleovs

 

...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej

Vedomosti v hodnote stoviek tisíc získaš za pár korún

Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.

Kúpiť tento kurz

Kúpiť všetky aktuálne dostupné lekcie s funkciou odovzdávanie úloh iba za 225 kreditov
Aktuálny stav konta 0 kreditov
Kúpou tohoto balíčku získaš prístup ku všetkým 19 článkom (19 lekcií) tohoto kurzu.

Pred kúpou tohto článku je potrebné kúpiť predchádzajúci diel

Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.

Čo od nás v ďalších lekciách dostaneš?
  • Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
  • Kvalitné znalosti v oblasti IT.
  • Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.

Popis článku

Požadovaný článok má nasledujúci obsah:

V tejto lekcii skákačky v Pygame pridáme poslednú funkciu do nášho herného enginu a začneme sa venovať zvukovým médiám.

Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.

Článok pre vás napísal Adam Bureš
Avatar
Učím se programovat v jazyku Pythonu a nějaký ten web development.
Aktivity