18. diel - Šibenice pre Android - Základné metódy MainGameActivity
V minulej lekcii, Šibenice pre Android - XML kód MainGameActivity , sme vytvorili XML návrh vzhľadu aktivity so samotnou hrou.
V dnešnom Android tutoriále začneme písať Kotlin kód aktivity
MainGameActivity
, v ktorej bude hra prebiehať.
Deklarácia premenných
Ako prvé deklarujeme premenné, potrebné pre chod hry:
var imageTitleAnimation: ImageView? = null var imgHangman: ImageView? = null var etInputChar: EditText? = null var labelIncorrectChars: TextView? = null private var word = "" private var guessCount = 0 private var occurrenceCount = 0 private var score = 10000 private var multiplier = 0 private var guessedChars = "" private var misguessedChars = "" var categoryId = 0 var wordChars = arrayOfNulls<TextView>(10) var allowedChars = intArrayOf( 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 283, 353, 357, 269, 345, 382, 253, 225, 237, 233, 367, 250, 243 )
Vysvetlime si ich:
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Pred kúpou tohto článku je potrebné kúpiť predchádzajúci diel
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V dnešnom Android tutoriále začneme písať Kotlin kód aktivity MainGameActivity, v ktorej bude hra prebiehať.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.