20. diel - Šibenice pre Android - Tvorba XML vzhľadu aktivít konca hry
V predchádzajúcom cvičení, Riešené úlohy k 13.-14. lekciu Android v Kotlin, sme si precvičili získané skúsenosti z predchádzajúcich lekcií.
V dnešnom Android tutoriále sa budeme venovať tvorbe XML návrhu
posledných dvoch aktivít našej aplikácie. Vytvoríme návrh
vzhľadu pre aktivitu EndGameActivity a
ShowScoreActivity. Ich Kotlin kód potom doplníme v samostatnej
lekcii.
Než sa pustíme do práce na nových vzhľadoch, vrátime sa do aktivity
SelectCategoryActivity a doplníme si jej metódu
showMainGameActivity().
Doplnenie aktivity
SelectCategoryActivity
Z minula máme pripravenú hlavnú aktivitu MainGameActivity,
môžeme ju teda teraz už volať z predošlej aktivity
SelectCategoryActivity pomocou metódy
showMainGameActivity(). Túto metódu si doplníme nasledovne:
private fun showMainGameActivity() { val intent = Intent(this, MainGameActivity::class.java) intent.putExtra("selected_category", selectedCategory) startActivity(intent) finish() }
Aktivitu otvárame opäť pomocou intentu, tu do nej navyše odosielame
dáta, a to číselný kód zvolenej kategórie. Na premenné
intent preto voláme metódu putExtra(), ktorá
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Došiel si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Obmedzená ponuka: Nauč sa všetko a ušetri
Pred kúpou tohto článku je potrebné kúpiť predchádzajúci diel
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V Android tutoriále našej šibenice v Kotline vytvoríme XML návrh aktivít konca hry a zobrazenie skóre.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.