Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

16. diel - Šibenice pre Android - Tvorba hlavného menu a výberu okruhov

V minulej lekcii, Šibenice pre Android - Návrh aplikácie, menu a voľby hry , sme si popísali požiadavky na našu aplikáciu, pripravili sme si aktivitu s hlavným menu hry a do projektu pridali potrebné obrázky.

V dnešnom dieli nášho Android tutoriálu budeme pokračovať v tvorbe šibenice. Doplníme XML návrh vzhľadu a Kotlin kód do už vytvorenej MenuActivity. Do projektu potom pridáme ďalšiu aktivitu, SelectCategoryActivity, ktorá bude slúžiť na výber okruhu slov.

Doplnenie aktivity MenuActivity

Od minula máme vytvorené súbory MenuActivity.kt a `activity_m


 

...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej

Vedomosti v hodnote stoviek tisíc získaš za pár korún

Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.

Kúpiť tento kurz

Kúpiť všetky aktuálne dostupné lekcie s funkciou odovzdávanie úloh a certifikátom iba za 1 050 kreditov
Aktuálny stav konta 0 kreditov
Kúpou tohoto balíčku získaš prístup ku všetkým 39 článkom (26 lekcií, 6 testov, 7 praktických cvičení) tohoto kurzu.

Pred kúpou tohto článku je potrebné kúpiť predchádzajúci diel

Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.

Čo od nás v ďalších lekciách dostaneš?
  • Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
  • Kvalitné znalosti v oblasti IT.
  • Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.

Popis článku

Požadovaný článok má nasledujúci obsah:

V Android tutoriále doplníme Kotlin kód aktivite MenuActivity a SelectCategoryActivity vrátane ich XML vzhľadu. Priblížime si aj triedu Intent.

Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.

Článok pre vás napísal Marek Urbańczyk
Avatar
Autor se věnuje programování v Kotlinu, Javě. Má také zkušenosti s C#.
Aktivity