IT rekvalifikace s garancí práce. Seniorní programátoři vydělávají až 160 000 Kč/měsíc a rekvalifikace je prvním krokem. Zjisti, jak na to!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

14. diel - 3D strieľačka v Unity - Animácie prebíjanie pištole

V minulej lekcii, 3D strieľačka v Unity - Animácie streľby pre pištoľ , sme si ukázali tvorbu prechodov jednotlivých animácií a upravili skript, aby sme mohli strieľať z našej druhej zbrane len po jednom výstrele.

Ako máme sľúbené, dnes dorobíme všetky zvyšné animácie našej sekundárne zbrane, ktorou je pištoľ. Chýba nám už len animácie prebíjanie. Zas potrebujeme vytvoriť prechody a jednotlivé parametre. Skript budeme len ľahko upravovať.

Animator

Najskôr zo všetkého potrebujeme náš Animator otvoriť. V hierarchii klikneme na šípku vedľa objektu Player, potom na tú vedľa objektu Gun Camera a potom u Handgun_01_FPSController. Klikneme na objekt arms_handgun_01 a v záložke Inspector uvidíme komponent Animator. Dvakrát klikneme na okienko v komponente Animator, obsahujúci nápis handgun_01, čo je animátor ovládajúci naše animácie pištole.

Tvorba parametrov

Najprv pridáme dva parametre. Tieto parametre musia byť totožné s našimi pôvodnými parametrami pre prebíjanie v animátormi našej prvej zbrane (ak).

Vytvorenie nových parametrov je jednoduché. Stačí sa pozrieť na ľavú časť okna, kde sú vypísané doterajšie parametre: Inspect, Holster, Run, Aim, Walk, atď ... V pravom hornom rohu klikneme na tlačidlo so znakom plus. Potom zvolíme možnosť Trigger, ako názov zadáme Reload a potvrdíme Enter. Rovnako vytvoríme aj druhý parameter typu Trigger s názvom ReloadNoAmmo:


Názvy parametrov je potrebné dodržať, pretože


 

...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej

Vedomosti v hodnote stoviek tisíc získaš za pár korún

Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.

Kúpiť tento kurz

Kúpiť všetky aktuálne dostupné lekcie s funkciou odovzdávanie úloh a certifikátom iba za 725 kreditov
Aktuálny stav konta 0 kreditov
Kúpou tohoto balíčku získaš prístup ku všetkým 26 článkom (20 lekcií, 6 testov) tohoto kurzu.

Pred kúpou tohto článku je potrebné kúpiť predchádzajúci diel

Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.

Čo od nás v ďalších lekciách dostaneš?
  • Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
  • Kvalitné znalosti v oblasti IT.
  • Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.

Popis článku

Požadovaný článok má nasledujúci obsah:

V lekcii Unity3D si vytvoríme prechody, aby sme mohli prebíjať našu pištoľ, a sprevádzkujeme animáciu prázdneho zásobníka.

Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.

Článok pre vás napísal Tomáš Brabec
Avatar
Hodně zdaru programátoři všeho druhu,doufám ,že nikdy nezažijete nudu.
Aktivity