7. diel - Tvorba firemnej identity - Reklamný banner
V minulej lekcii, Tvorba firemnej identity - Vizitka , sme sa zaoberali tvorbou firemnej vizitky. Vysvetlili sme si, k čomu vizitka slúži, aký by mala mať formát a následne sme sa zamerali na jednotlivé prvky, ktoré by každá vizitka mala obsahovať. V priebehu lekcie sme potom vytvorili jednoduchú vizitku pre našu fiktívne firmu.
V dnešnej lekcii sa budeme venovať tvorbe reklamných bannerov. Najprv si vysvetlíme, k čomu reklamný banner slúži, aké môže mať rozmery a následne sa tiež pozrieme na to, ako taký reklamný banner správne navrhnúť.
Reklamný banner
Reklamný banner je
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V dnešnej lekcii sa budeme zaoberať rozmery a jednotlivými prvkami reklamného banneru. Následne navrhneme jednoduchý banner pre našu fiktívne firmu.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.