Riešené úlohy k 7.-10. lekcii OOP v Jave
V minulej lekcii, Aréna s mágom (dedičnosť a polymorfizmus), sme si v praxi vyskúšali dedičnosť a polymorfizmus.
Nasledujúce tri cvičenia vám pomôžu precvičiť znalosti objektovo
orientovaného programovania v Jave z minulých lekcií. Vo vlastnom záujme sa
ich pokúste vyriešiť sami. Pod článkom máte pre kontrolu riešenie na
stiahnutie. Ale pozor, akonáhle sa naň pozriete bez vyriešenia príkladov,
stráca pre vás cvičenie zmysel a nič sa nenaučíte 
Ak si naozaj nebudete vedieť rady, pozrite sa radšej znova do minulých tutoriálov a pokúste sa na to prísť.
Jednoduchý príklad

Fotografia: Mohamed Raoof.pm / Rex features
V aplikácii vytvorte triedu, ktorá bude reprezentovať vtáka. Každý vták bude mať:
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Došiel si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Obmedzená ponuka: Nauč sa všetko a ušetri
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
Riešené programátorské úlohy v Jave na tému dedičnosť a polymorfizmus. Úlohy sú zoradené podľa obtiažnosti s riešením na stiahnutie.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.