15. diel - Šibenice pre Android - XML kód MainGameActivity
V predchádzajúcom kvíze, Kvíz - ConstraintLayout a cyklus aktivity v Java Android, sme si overili nadobudnuté skúsenosti z predchádzajúcich lekcií.
V dnešnom Java tutoriálu vytvoríme XML návrh vzhľadu aktivity so samotnou hrou Šibenica / Obesenec pre Android.
Aktivita MainGameActivity
Hotová aktivita s rozohranú hrou bude vyzerať napríklad takto:

Pri spustení aktivity bude v hornej časti obrazovky, v komponente
ImageView, spustená animácia nápisu "Šibenica". Ďalšie
ImageView tvoria hraciu plochu hry, na ktorej bude postupne
vykresľovanie šibenice podľa obvyklých pravidiel hry. V spodnej časti
hracej plochy bude umiestnený TextView pre zobrazovanie všetkých
chybne zadaných písmen.
Pod hracou plochou sa nachádza LinearLayout, obsahujúci
dvakrát TableRow. Prvá obsahuje až desať TextView
(podľa dĺžky slova) reprezentujúci znaky hádaného slová. Druhý
TableRow obsahuje EditText a Button pre
zadávanie adaných písmen hráčom do hry.
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Došiel si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Pred kúpou tohto článku je potrebné kúpiť predchádzajúci diel
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V Java tutoriálu vytvoríme XML návrh vzhľadu aktivity so samotnou hrou Šibenica / Obesenec pre Android.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.
