13. diel - Marketingový dashboard a dokončenie projektu v Power BI
V predchádzajúcej lekcii, Tvorba obchodného dashboardu v Power BI , sme si v Power BI vytvorili prvý interaktívny dashboard, zobrazili kľúčové metriky a navrhli obchodné prehľady pomocou vizualizácií.
V tutoriále dátových analytikov si do nášho Power BI reportu doplníme druhý interaktívny dashboard, tentoraz zameraný na marketingové kampane. Tým uzavrieme prácu na našom miniprojekte.
Opäť si precvičíme tvorbu miery v DAXe, pridávanie vizuálov ako sú karty, grafy alebo slicery. Ukážeme si, ako s ich pomocou prehľadne vyhodnotiť výsledky jednotlivých kampaní. Na záver si overíme interaktivitu a funkčnosť celého reportu.
Vytvorenie marketingového dashboardu
Na druhú stránku nášho reportu pridáme dashboard zameraný na marketingové kampane. Tento prehľad nám umožní sledovať, aký mali jednotlivé kampane vplyv na počet objednávok aj na celkové tržby. Novú stránku pridáme kliknutím na tlačidlo + v spodnej časti Power BI.
Výsledný dashboard bude vyzerať takto:

Vytvorenie mier pre marketing
Pre prácu s marketingovými dátami si vytvoríme
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Došiel si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Pred kúpou tohto článku je potrebné kúpiť predchádzajúci diel
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V tutoriále dátových analytikov doplníme druhý dashboard zameraný na marketingové kampane a dokončíme celý miniprojekt v Power BI.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.
