6. diel - Tvorba sudoku v Xamarin - Test kontrolných mechanizmov
V minulej lekcii, Tvorba sudoku v Xamarin - Kontrolné mechanizmy , sme si implementovali kontrolné mechanizmy Sudoku.
V dnešnom Xamarin tutoriále si ukážeme, ako môžeme graficky otestovať naše kontrolné mechanizmy a zobraziť počet zadaných čísel a číslic.
Budeme rozširovať našu aplikáciu z lekcie Kontrolné
mechanizmy. Všetok kód budeme písať do súboru
MainPage.xaml.cs.
Testovanie kontrolných mechanizmov
Pri zadávaní sudoku by sme chceli používateľa upozorniť na chybu ihneď, akonáhle zadá niečo nesprávne, a to napríklad zmenou farby pozadia. Toto grafické znázornenie chyby si naprogramujeme.
Kontrola správnosti vloženia
Na kontrolu správnosti vloženia si napíšeme novú
metódu, ktorú vložíme na koniec súboru
MainPage.xaml.cs.
Ak užívateľ urobí chybu:
- v stĺpci, tak prefarbíme stĺpec,
- v riadku, prefarbíme riadok,
- v mriežke, prefarbíme mriežku,
- vo všetkých vyššie spomenutých, potom prefarbíme stĺpec, riadok aj mriežku.
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Došiel si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V tutoriále Xamarin si ukážeme, ako môžeme graficky otestovať naše kontrolné mechanizmy a zobraziť počet zadaných čísel a číslic.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.
