8. diel - Spracovanie kliknutí na súradnice v C # .NET
V minulej lekcii, Kreslenie na Graphics v C # .NET , sme načal aplikáciu, evidujúce obsadenosť kinosály. Použili sme k tomu kreslenie na Graphics. Dnes v C# .NET tutoriálu aplikáciu dokončíme, dodáme označovanie sedadiel a ukladanie do súboru.
Zmena stavu sedadlá
Poďme naprogramovať, aby sa v prípade kliknutia na konkrétne sedadlo toto sedadlo označilo ako voľné / obsadené.
Logika
V tried
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Došiel si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Obmedzená ponuka: Nauč sa všetko a ušetri
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V tutoriále pre C # .NET dokončíme aplikáciu pre evidenciu kinosály. Pomocou kliknutia na PictureBox označíme konkrétne sedadlo a naučíme sa používať dialógy.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.
David sa informačné technológie naučil na