14. diel - Grafický výstup C# Konzolu - presúvanie dát
V predchádzajúcej lekcii, Animácie - textové efekty s pohybovými algoritmami , sme si ukázali textové efekty s využitím pohybových algoritmov, náhodného výberu písmeniek a riadenia ich koordinovaného pohybu po ploche.
V dnešnom C# tutoriále sa pozrieme na možnosti presúvania
vybraných dát z jedného miesta vyrovnávacej pamäte zobrazenia na
iné. K tomu je v triede Console určená metóda
MoveBufferArea(), ktorá významne rozširuje
možnosti práce s grafickým výstupom na konzole. Pri použití metódy sú
možné dve preťaženia:
1. Metóda
MoveBufferArea() - prvé preťaženie
Syntax:
Console.MoveBufferArea (xZdroj, yZdroj, Sirka, Vyska, xCil, yCil)
Pri tomto preťažení zadávame metóde šesť parametrov.
Všetky parametre musia byť typu int:
xZdrojayZdrojsú súradnice začiatku (ľavého horného rohu) zdrojovej oblasti dátSirkaaVyskasú rozmery zdrojovej oblasti dát určené na presunutiexCilayCilsú súradnice začiatku cieľovej oblasti, kam budú dáta presunutá
Princíp fungovania je vidieť na obrázku:
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Došiel si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
Obsahom C# tutoriálu bude vysvetlenie metódy pre presun vybranej oblasti vyrovnávacej pamäte na iné miesto a možnosti úpravy miesta zdrojových dát.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.