IT rekvalifikace s garancí práce. Seniorní programátoři vydělávají až 160 000 Kč/měsíc a rekvalifikace je prvním krokem. Zjisti, jak na to!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

6. diel - Vkladanie objektov v Blenderu, časť II.

V prvej časti lekcie venovanej 3D objektom, Vkladanie objektov v Blenderu, časť I. , sme vložili náš objekt, upravili si jeho pohyb a ukázali si pár klávesových skratiek.

V dnešnej lekcii túto tému dokončíme a budeme sa venovať úprave nastavenia, textúram objektu, spôsobom jeho zobrazenie a svetlu.

Systémové nastavenie

Než budeme pokračovať, opravíme nastavenie systému, aby nám všetko fungovalo:

  • 1) Zmeníme Render engine z Eevee na CYCLES - záložka RENDER PROPERTIES (obrázok foťáku)

Ide o metódu renderovanie, EEVVEE je síce novšie a rýchlejší, ale zatiaľ chýbajú niektoré funkcie, ktoré budeme potrebovať.

  • 2) V tej istej záložke, ale v roletke FILM, je potreba zaškrtnúť možnosť TRANSPARENT

Táto možnosť dovolí, aby priehľadné objekty (naša podlaha) boli naozaj priehľadné.

Outliner

Vpravo hore máme okno, kde je zoznam všetkých objektov. Tam ich môžeme pre poriadok premenovávať a


 

...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej

Vedomosti v hodnote stoviek tisíc získaš za pár korún

Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.

Kúpiť tento kurz

Kúpiť všetky aktuálne dostupné lekcie s funkciou odovzdávanie úloh a certifikátom iba za 275 kreditov
Aktuálny stav konta 0 kreditov
Kúpou tohoto balíčku získaš prístup ku všetkým 9 článkom (6 lekcií, 3 testy) tohoto kurzu.

Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.

Čo od nás v ďalších lekciách dostaneš?
  • Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
  • Kvalitné znalosti v oblasti IT.
  • Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.

Popis článku

Požadovaný článok má nasledujúci obsah:

V druhej časti lekcie venovanej vkladanie 3D objektov si upravíme nastavenie, textúru objektu, spôsoby jeho zobrazenia a svetlo.

Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.

Článok pre vás napísal Václav Janda
Avatar
Aktivity