Mikuláš je tu! Získaj 90 % extra kreditov ZADARMO s promo kódom CERTIK90 pri nákupe od 1 199 kreditov. Len do nedele 7. 12. 2025! Zisti viac:
NOVINKA: Najžiadanejšie rekvalifikačné kurzy teraz s 50% zľavou + kurz AI ZADARMO. Nečakaj, táto ponuka dlho nevydrží! Zisti viac:

12. diel - Hlas značky s AI Nové

V predchádzajúcej lekcii, Dokončenie e-shopu v Shopify , sme sa zamerali na priradenie produktov, tvorbu variantov, úpravu homepage a testovaciu objednávku so Sidekickom.

V tomto tutoriále tvorby e-shopu s AI si dokončíme branding značky SmartStyle. Vyberieme vhodné fonty, definujeme komunikačný štýl a hlas značky. Nakoniec si pripravíme celkový brand manuál. Výsledkom bude ucelený popis brandu značky pripravený na použitie v e-shope, na sociálnych sieťach aj v online kampaniach.

Výber fontov

Na to, aby sme doladili tón značky, potrebujeme **


 

...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej

Vedomosti v hodnote stoviek tisíc získaš za pár eur

Došiel si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.

Kúpiť tento kurz

Kúpiť všetky aktuálne dostupné lekcie s funkciou odovzdávanie úloh iba za 1 550 kreditov
Aktuálny stav konta 0 kreditov
Kúpou tohoto balíčku získaš prístup ku všetkým 39 článkom (21 lekcií, 10 testov, 8 praktických cvičení) tohoto kurzu.

Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.

Čo od nás v ďalších lekciách dostaneš?
  • Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
  • Kvalitné znalosti v oblasti IT.
  • Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.

Popis článku

Požadovaný článok má nasledujúci obsah:

V tomto tutoriále tvorby e-shopu s AI vyberieme vhodné fotny a preberieme komunikačný štýl značky a stanovíme tone of voice.

Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.

Článok pre vás napísala Natálie Růžičková
Avatar
Autorka je odbornicí na digitální marketing, umělou inteligenci a specializuje se také na UX/UI Design a tvorbu webů. Její oblíbenou disciplínou je SEO a práce s AI. Zajímá ji také programování.
Aktivity