6. diel - Generovanie zákazníckych person umelou inteligenciou
V predchádzajúcej lekcii, Kolekcie, menu a homepage v Shopify , sme založili kolekcie, vytvorili menu a úpravili homepage e-shopu pomocou Shopify Sidekicku a ChatGPT.
V tomto tutoriále tvorby e-shopu s AI si dnes preberieme, ako pomocou umelej inteligencie vytvoriť zákaznícke persony. Ukážeme si, prečo je dôležité poznať konkrétne rysy zákazníkov, ich potreby, strachy a očakávania. Využijeme ChatGPT na generovanie perzón aj návrhu užívateľských dotazníkov. Získané persony použijeme v ďalších lekciách pri písaní textov, voľbe vizuálov aj plánovaní kampaní.
Tvorba marketingových person
Cieľovú skupinu, predstavenú v lekcii Vymedzenie cieľovej skupiny s AI vnímame ako širší okruh ľudí so spoločným záujmom o danú značku. Persona nám však pridáva tvár, hlas a dennú rutinu jednotlivca a mnoho ďalšieho. Akonáhle si ju raz popíšeme, každá ďalšia marketingová alebo produktová voľba sa zjednoduší, pretože stačí položiť otázku: "Páči sa to Tomášovi? Vyrieši to Eliškin problém?" Cesta k relevantnému e-shopu teda začína pevným modelom cieľových skupín a končí sa personami, ktoré dokážeme doslova citovať v každom brainstormingovom sedení.
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Došiel si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V tomto tutoriále tvorby e-shopu s AI sa naučíme, ako pomocou AI vytvoriť detailné zákaznícke persony pre cielený marketing e-shopu.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.