Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

7. diel - Skákačka v Pygame - Tvorba okna a pohyb postavy

V predchádzajúcej lekcii, Skákačka v pygame - Engine a asset , sme sa naučili, ako rozdeľovať kód na logiku hry a engine, a tiež ako hľadať podklady pre našu hru.

V dnešnej lekcii si vytvoríme základné okno a pohyb postavy. Prácu si zjednodušíme použitím knižnice Pygame, s ktorou už by ste mali byť zoznámení. Pokiaľ vám základné znalosti práce s Pygame zatiaľ chýbajú, nevadí, v pokoji si najprv prejdite predošlé lekcie kurzu Tvorba hier v Pythone a až potom sa vráťte sem. Je dôležité, aby vám všetko, čo spolu budeme preberať, dávalo zmysel ?


 

...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej

Vedomosti v hodnote stoviek tisíc získaš za pár korún

Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.

Kúpiť tento kurz

Kúpiť všetky aktuálne dostupné lekcie s funkciou odovzdávanie úloh iba za 225 kreditov
Aktuálny stav konta 0 kreditov
Kúpou tohoto balíčku získaš prístup ku všetkým 19 článkom (19 lekcií) tohoto kurzu.

Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.

Čo od nás v ďalších lekciách dostaneš?
  • Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
  • Kvalitné znalosti v oblasti IT.
  • Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.

Popis článku

Požadovaný článok má nasledujúci obsah:

V dnešnej lekcii sa naučíme vytvoriť okno a postavu. Naučíme sa základný pohyb postavy, aj ako sa v Pygame vkladajú obrázky.

Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.

Článok pre vás napísal Adam Bureš
Avatar
Učím se programovat v jazyku Pythonu a nějaký ten web development.
Aktivity