Hra Pong v Jave s LWJGL
V minulej lekcii, Atribúty a metódy v Jave, sme si vysvetlili, ako pridávať objektom atribúty a metódam parametre. Dokončili sme svoju prvú objektovú aplikáciu.
Klasická hra Pong v Jave s použitím knižnice LWJGL (Light Weight Java Game Library). Skóre v titule okna. Ten skórovacej systém nie je nijako obmedzený, takže nečakajte koniec : D
Renderovanie funguje na OpenGL.
O čom je?
Sú dvaja hráči, jeden je človek, druhý je počitač. Tvoja úloha dostať loptičku za nepriateľskú raketu.
Cieľ Hry
Žádnej nie je, Game Over screen som neurobil ...
Ovládanie
- W - hore.
- S - dole.
V nasledujúcom cvičení, Riešené úlohy k 3. lekcii OOP v Jave, si precvičíme nadobudnuté skúsenosti z predchádzajúcich lekcií.
Galéria
Stiahnuť
Stiahnutím nasledujúceho súboru súhlasíš s licenčnými podmienkami
Stiahnuté 316x (11.64 MB)
Aplikácia je vrátane zdrojových kódov v jazyku Java
