Mikuláš je tu! Získaj 90 % extra kreditov ZADARMO s promo kódom CERTIK90 pri nákupe od 1 199 kreditov. Len do nedele 7. 12. 2025! Zisti viac:
NOVINKA: Najžiadanejšie rekvalifikačné kurzy teraz s 50% zľavou + kurz AI ZADARMO. Nečakaj, táto ponuka dlho nevydrží! Zisti viac:

Hra Pong v Jave s LWJGL

V minulej lekcii, Atribúty a metódy v Jave, sme si vysvetlili, ako pridávať objektom atribúty a metódam parametre. Dokončili sme svoju prvú objektovú aplikáciu.

Klasická hra Pong v Jave s použitím knižnice LWJGL (Light Weight Java Game Library). Skóre v titule okna. Ten skórovacej systém nie je nijako obmedzený, takže nečakajte koniec : D

Renderovanie funguje na OpenGL.

O čom je?

Sú dvaja hráči, jeden je človek, druhý je počitač. Tvoja úloha dostať loptičku za nepriateľskú raketu.

Cieľ Hry

Žádnej nie je, Game Over screen som neurobil ...

Ovládanie

  • W - hore.
  • S - dole.

V nasledujúcom cvičení, Riešené úlohy k 3. lekcii OOP v Jave, si precvičíme nadobudnuté skúsenosti z predchádzajúcich lekcií.


Galéria


 

Stiahnuť

Stiahnutím nasledujúceho súboru súhlasíš s licenčnými podmienkami

Stiahnuté 316x (11.64 MB)
Aplikácia je vrátane zdrojových kódov v jazyku Java

 

Predchádzajúci článok
Atribúty a metódy v Jave
Všetky články v sekcii
Objektovo orientované programovanie v Jave
Preskočiť článok
(neodporúčame)
Riešené úlohy k 3. lekcii OOP v Jave
Článok pre vás napísal Samuel Kodytek
Avatar
Užívateľské hodnotenie:
Ešte nikto nehodnotil, buď prvý!
Autor se věnuje všem jazykům okolo JVM. Rád pomáhá lidem, kteří se zajímají o programování. Věří, že všichni mají šanci se naučit programovat, jen je potřeba prorazit tu bariéru, který se říká lenost.
Aktivity