IT rekvalifikace s garancí práce. Seniorní programátoři vydělávají až 160 000 Kč/měsíc a rekvalifikace je prvním krokem. Zjisti, jak na to!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

The Way

The Way je 3D skákačka v ktorej sa vžijete do rolí 4 základných elementov: Vzduchu, Zem, Ohňa a Vody. Spojí sa, aby zachránili piaty element (element Vesmíru).

Každý element má unikátnu schopnosť a vlastnosti. Hráč medzi elementy ľubovoľne prepína (podobne ako v hre Trine). Všetky elementy majú spoločný medailón. Ten sa rozžiari, keď je v okruhu jedného políčka od elementu nachádza neviditeľné objekty. Ďalej majú všetci Vnútorné zrak. Vďaka nemu sa zobrazia všetky neviditeľné objekty v okruhu dvoch políčok od elementu.

Hra

Hra je rozdelená do troch kapitol. Na začiatku máte k dispozícii len Vietor. V prvom leveli každej kapitoly budete mať možnosť si pohovoriť s ďalším elementom (a tým sa dozvedieť niečo o nasledujúcej kapitole, čo na Vás čaká atď.), Ktorý sa k Vám následne pripojí. Každý level sa musí prejsť za určitý čas. Hra automaticky ukladá postup v hre a najlepší čas v každom leveli.

Postup

  • Hra je už vo spustiteľné verzii. Sú pridané všetky úrovne a obsah je tiež kompletný. Do hry sa pokúsim dať nejaké nastavenia. Práve sa púšťam do zvukovej stránky hry.
  • V jednotlivých kapitolách teraz hrá hudba. Ďalej bol pridaný zvukový efekt chôdze. Následne bolo pridané základné ovládanie: fullscreen, hlasitosť hudby i chôdze. Pracuje sa na zakončenie hry a dúfam, že ostane čas na úpravu kódu.
  • Pridaný koniec hry, na zvyšok už nie je čas, takže odovzdávam hru.

Postup po dokončení súťaže

  • Opravené nájdené chyby, pridaný tréning, ktorý postupne prejde všetky herné mechaniky.
  • Upravené efekty pre kúzla Vnútorné zrak (to je obzvlášť vydarené ;) ) A Zničenie skaly. Ďalej je pridané zobrazenie zostávajúceho času (teda už tam nie je len samotný bar). Opravené nejaké chyby.

Ovládanie

Hra je prispôsobená pre klávesnicu, aj pre ovládač XBOX 360.

Tím

Na celej hre pracujem sám.

Softvér

  • IDE: VS 10
  • Modely a animácie: Blender
  • 2D Grafika: Gimp 2
  • Skybox: Terragen 3 (Free verzia)

Ďalšie informácie

  • Engine: Používam tunajšie VodacekEngine, ktorý som si trochu upravil a pridal pár vecí.
  • Hudba: je od Antti Martikainen
  • Kód: Pre umožnenie prehranie 3D animácií je v projekte pridaný SkinnedModel od Microsoftu (zdarma).

Hra vyžaduje DirectX 10. Pre spustenie hry je potrebné nainštalovať XNA Framework Redistribuovateľný ( http://www.microsoft.com/...details.aspx...) .NET framework 4 by mal byť súčasťou Windows, ale pre istotu ( http: // www.microsoft.com/...details.aspx...).

Hodnotenie porotcov

Hra bola vytvorená do súťaže GeekWork 2014.

Programátorská súťaž GeekWork 2014 - Zdrojákoviště C # .NET - XNA a MonoGame
  • David Čapka (9 bodov): Skvelý nápad a spracovanie menu a dialógov! Grafika v hre je už průměrnější. Hra je hneď zo začiatku veľmi obtiažna, možno by to chcelo nejaká zahrievaciu kolesá, zdolať prvý level trvalo dosť dlho, v druhom som neprišiel na to ako preletieť priepasť. Každopádne to človeka zabaví :)
  • nessandy (9 bodov): Myslím, že tejto hre by som mohla rýchlo prepadnúť, a to vďaka nádhernej muzike, pútavému príbehu, kedy 4 elementy idú zachrániť piaty, veľmi sa mi páči grafika v úvodnom menu a potom sa mi taky páči jednoduchosť grafiky pri hre , myslím, že ovládanie je nastavené tiež celkom prívetivo (ale určite by mohlo byť nastavené lepšie, aj keď ... zvyknem si :-)) . Mám však malý problém s obtiažnosťou. Buď som úplne neschopná, alebo si autori neuvedomili, že ten, kto to netvoril a netestoval 100x denne, to jednoducho nemôže dať v tak krátkom časovom limite, ktorý navyše nikde nie je zobrazený (aj keď minimálne jeden z nás sa dostal do 2. levelu. .: - D). Každopádne ma tá hra fakt zaujíma, tak prosím znížte obtiažnosť, nech je prístupná aj takým lama, ako som ja ... ;-).
  • Honza Bittner (7 bodov): Zaujímavá hra s uchádzajúci grafikou. Prvý diel - prológ - je naozaj dosť náročný a strávil som na ňom veľa času, než som aspoň trochu pochopil, čo a ako.
  • Daniel Vítek (4 body): Príbeh ani ovládanie som nejako nepochopil, nejako som nevedel ako mám lietať etc.

Galéria


 

Stiahnuť

Stiahnutím nasledujúceho súboru súhlasíš s licenčnými podmienkami

Stiahnuté 711x (88.61 MB)

 

Všetky články v sekcii
Zdrojákoviště C # .NET - XNA a MonoGame
Článok pre vás napísal magic44
Avatar
Užívateľské hodnotenie:
Ešte nikto nehodnotil, buď prvý!
Autor je C# programátor, ve volém čase se zabývá vývojem her v XNA a Unity3D, případně aplikacemi pro Android. A kdyz na to přijde, tak kreslí v Blenderu.
Aktivity