Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Picikadario Test Beta

Ahoj, asi pred rokom som sa prvýkrát dostal k frameworku XNA Game štúdio, pokúsil som sa v ňom o jednoduchú hru, a ako rýchlo som ho objavil, tak som s ním zasa skončil. Avšak približne pred pol rokom som sa k nemu opäť vrátil s väčším odhodlaním, plány i ambíciami a tentoraz som to dotiahol oveľa ďalej.

Popis

Úvodná obrazovka - C # - Tvorba hier v MonoGame

Úvodná obrazovka

Picikadario Test Beta je / bude akčná 2D strieľačka s niekoľkými veľmi dobre známymi typy zbraní, podomácky "na kolene" zbouchanou jednoduchou grafikou, vlastným dabingom a v budúcnosti možno aj multiplayerom.

Aktuálne progress

  • ██████████ Pohyb
  • █████████░ Streľba
  • █████████░ Grafika
  • ███░░░░░░░ Mapa
  • █░░░░░░░░░ UI
  • █░░░░░░░░░ Dej

Verzia

Beta 0.1

  • Vytvorené základné herné princípy, tzn:
  • Kolízne a nekolíznych objekty
  • Pohyb, skákanie a gravitácia
  • Príprava tried pre zbrane a streľbu
menu - C # - Tvorba hier v MonoGame

náhľad menu

Beta 0.1.1

  • opravené kolízie
  • Pridané malé ručné zbrane (Python, CZ Vzor 82, Desert Eagle, Magnum .45)
  • Upravený systém mierenie (od tejto doby nemenný)
  • Pridaná opakujúce sa animácie na pozadí menu
  • Pridaná hudba a zvukové efekty
  • Vytvorená pokusná mapa pre testovanie gravitácie, kolízií a budúcich botov

Beta 0.1.2

  • Výpočet trasy nábojov, vykresľovanie a ich kolízie s objektmi
  • Zbrane získali rozdielne vlastnosti (konkrétne vlastný zvuk výstrelu, silu, počet nábojov, spätný ráz a dobu prebíjanie)
  • Pridané panely zobrazujúce počet životov, nábojov či zostávajúci čas do prebitiu zbrane
  • Pridaný laser kvôli uľahčeniu mierenie

Beta 0.2

  • Pridajú počítačoví hráči vybavenie UD (pôvodný zámer bola UI)
  • Pridané provizórne zobrazovanie zabitie
  • Trieda pre veľké zbrane - samopaly, útočné pušky a pušky
  • S tým súvisí pridanie ďalších vlastností zbraní - automatická / naťahovací
  • Pridané AK-47 a Kar98
  • odobratý Python
  • Na základe spätnej väzby mojich 11 fanúšikov na facebooku odobraný laser a pridaný klasický zameriavač (krížik miesto kurzora)
  • Pridaná úvodná obrazovka a PEGI rating
  • UD - umelá demencie
Veľká automatická zbraň → AK-47 - C # - Tvorba hier v MonoGame

Veľká automatická zbraň -> AK-47

Plány do budúcna

  1. Prerobiť UD na UI
  2. Vymyslieť a aplikovať spôsob získavania zbraní a nábojov
  3. Vytvoriť balíček reálne a pekne vyzerajúcich máp
  4. interaktívne objekty
  5. Aplikovať dej -> misie a savy -> rôzne herné módy (Deathmatch, Team Deathmatch, Capture the flag, ...)
  6. Multiplayer?
Skok z debien s najsilnejšou ručnou zbraňou – Magnum .45 - C # - Tvorba hier v MonoGame

Skok z debien s najsilnejšou ručnou zbraňou - Magnum .45

Vopred ďakujem za akúkoľvek kritiku, otázky, pripomienky, pochvaly či sťažnosti. Zoberte prosím do úvahy, že hra nie je hotová, je moja prvá as vývojom hier nemám absolútne žiadne skúsenosti :)

Galéria


 

Stiahnuť

Stiahnutím nasledujúceho súboru súhlasíš s licenčnými podmienkami

Stiahnuté 517x (30.6 MB)

 

Všetky články v sekcii
C # - Tvorba hier v MonoGame
Článok pre vás napísal Neaktivní uživatel
Avatar
Užívateľské hodnotenie:
Ešte nikto nehodnotil, buď prvý!
Tento uživatelský účet již není aktivní na základě žádosti jeho majitele.
Aktivity