Objektovo orientované programovanie v Jave - Online kurz
Tutoriály v on-line kurze sa venujú objektovo orientovanému programovaniu v Jave. Od prvej objektovej aplikácie sa dostanete až k vyspelým štruktúram.
Syntax jazyka samozrejme vychádza z angličtiny. Pre pohodlnejšiu výučbu sú však naše Java tutoriály kompletne v slovenčine. Na konci každého tematického bloku sú pripravené praktické cvičenia a vedomostné kvízy, kde si môžeš vyskúšať všetky získané znalosti z každého Java tutoriálu. Po absolvovaní kurzu získaš certifikát.
26 interaktívnych lekcií
Odovzdanie 24 samostatných úloh
5 vedomostných testov
Certifikát absolventa
Čo ťa tutoriály naučí?
Budeš vedieť skladať svoje aplikácie z komponentov a tvoriť rozsiahle informačné systémy. Moderný kurz nabitý interaktívnymi príkladmi ti dá solídne základy pre prácu Java vývojárov s platom až 6 000 €.
-
Konzolová aplikácia Welcome to diary! Today is: 13.4.2023 20:22 Today ----- 13.4.2023 10:00 Shopping - Pankrac Arcade 13.4.2023 19:30 Walk my Yorkshire Terrier Fred Tomorrow: ------ 14.4.2023 14:00 Power plate Choose an action: 1 - Add an entry 2 - Search for entries 3 - Delete entries 4 - End 2 Enter date as [13.4.2023]: 15.4.2023 Found entries: 15.4.2023 9:30 Economy exam
-
Konzolová aplikácia __ ____ ____ _ _ __ /__\ ( _ \( ___)( \( ) /__\ /(__)\ ) / )__) ) ( /(__)\ (__)(__)(_)\_)(____)(_)\_)(__)(__) Warriors: Zalgoren Health: ███████████████ Gandalf Health: ███████ Mana: █ Gandalf used magic worth 48 hp Zalgoren defended against the attack but still lost 33 hp
-
Konzolová aplikácia Prints all Fridays 13th for entered interval: Enter the first date: 1.1.2020 Enter the second date: 12.6.2024 Fridays 13th: 13.3.2020, 13.11.2020, 13.8.2021, 13.5.2022, 13.1.2023, 13.10.2023,
Java tutoriál ti predstaví moderné objektovo orientované
programovanie, ktoré sprehľadňuje kód a preto je to hneď druhá
zručnosť po úplných Základoch Javy, ktorú
potrebuješ ovládnuť. Na začiatku si nový prístup ukážeme na objektovej
verzii našej jednoduchej aplikácie Hello world
. Vysvetlíme si
rozdiel medzi primitívnymi dátovými typmi, čo sme
používali doteraz, a novými referenčnými typmi.
Naprogramujeme si Hraciu kocku, pri ktorej sa naučíš písať
konštruktory.
Pretože už máš dostatočný základ, začneme programovať hru Bojovník do arény. Zdedením bojovníka na mága sa dozvieš, ako použiť základné piliere objektovo orientovaného programovania - zapuzdrenie, dedičnosť a polymorfizmus. Dozvieš sa tiež, v akých výnimočných prípadoch sa ti oplatí od objektového prístupu odkloniť a použiť statiku.
V ďalších lekciách kurzu si osvojíš nové prvky tried - Gettery a settery. Naučíš sa pracovať s dátom a časom a ukladať objekty do generickej kolekcie ArrayList. Novo nadobudnuté znalosti si precvičíš pri programovaní Diára s databázou.
Pretože v tom čase už budeš mať pokročilé znalosti, naučíš sa definovať predka v podobe abstraktnej triedy a rozhrania. Nakoniec si ešte povieme ako porovnávať a klonovať objekty a doplníme si znalosti výčtových typov, konštánt, nulovateľných typov a ďalších. Na úplný záver bude pripravený na stiahnutie tvoj certifikát v PDF a tvoje znalosti sú o poriadny level vyššie.
Pripravené profesionálmi z odboru
Online tutoriály OOP v Jave
Cena: 892,50 kreditov
5. diel: Bojovník do arény
9. diel: Statika
11. diel: ArrayList v Jave
Ťahák: Učebná pomôcka na OOP v Jave - Ťahák
Dátum a čas v Jave pomocou triedy Calendar
Variant s lektorom
Tento kurz je možné študovať aj vo variante s lektorom.
Kurz / školenie / doučovanie OOP v Jave