Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

3. diel - Čo by ste mali vedieť o obchodných podmienkach?

V minulej lekcii, Prečo musíme mať obchodné podmienky? , sme sa dozvedeli, prečo je dôležité mať obchodné podmienky, ako ich správne využiť, čo je to informačná povinnosť predávajúceho a aké informácie musí predávajúci na e-shope uviesť, aby sa vyhol právnym ťahaniciam.

Čo je dôležité vedieť ohľadom reklamácie v obchodných podmienkach?

  • O spôsobe riešenia reklamácie rozhoduje zákazník. Riešenie ale musí zodpovedať druhu vady s prihliadnutím na konkrétnu situáciu
  • O prijatí samotnej reklamácie musíte zákazníka informovať do 3 praco

 

...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej

Vedomosti v hodnote stoviek tisíc získaš za pár korún

Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.

Kúpiť tento kurz

Kúpiť všetky aktuálne dostupné lekcie s funkciou odovzdávanie úloh iba za 125 kreditov
Aktuálny stav konta 0 kreditov
Kúpou tohoto balíčku získaš prístup ku všetkým 7 článkom (7 lekcií) tohoto kurzu.

Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.

Čo od nás v ďalších lekciách dostaneš?
  • Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
  • Kvalitné znalosti v oblasti IT.
  • Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.

Popis článku

Požadovaný článok má nasledujúci obsah:

Viete, v akom prípade nemôže spotrebiteľ odstúpiť od zmluvy? A kam najlepšie umiestniť obchodné podmienky?

Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.

Článok pre vás napísala Emma Hartingerová
Avatar
Emma
Aktivity