4. diel - Copywriting je text, na ktorý sa pekne pozerá
V predchádzajúcom cvičení, Riešené úlohy k 1. - 3. lekcii copywritingu, sme si precvičili získané skúsenosti z predchádzajúcich lekcií.
Zbežne si prezrite tieto dva články:
Máte? Do ktorého z nich by sa vám viac chcelo?
Hoci som v oboch prípadoch použil univerzálny text Lorem ipsum, na obsahu vôbec nezáleží. Výsledok by bol rovnaký, aj keby som tam opísal
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
Forma je sakra dôležitá aneb oblečte váš článok do slušivého oblečku. Pár jednoduchých pravidiel pre základné copyúpravu textu.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.