Koulič
Koulič je jednoduchá hra vytvorená počas troch večerov v Unity a pozostávajúci z troch levelov. Hráčovou cieľom je doraziť s guľou do cieľa.
Ovládanie
Hra sa ovláda W S A D alebo šípkami a reset guličky cez X / Enter / Backspace / Delete.
Ak sa vám v prvom leveli Bugny sklenená doska, reštartujte hru:)
Hodnotenie poroty
Tento projekt sa zúčastnil súťaže ITnetwork summer 2020.
porotca | bodov | hodnotenie |
---|---|---|
David Čapka |
8.5 | Pekne zvládnutá 3D arkáda o 3 leveloch, ktorá určite neurazí a pobavia snáď každého. Levely sú pekne spracované a každý umožní vžiť sa do daného prostredia (tá sú celkom kreatívni, totalitnej červené obrusy a potom piráti z Karibiku, človek sa teší, čo bude ďalej a motivuje ho to hrať). Je škoda, že levelov nie je viac, skôr to hráča zapáči na ďalšie a hra sa potom skončí. Neplánuješ na nejaký ročník dorobiť tie tvoje hry z minula, treba to Diablo, Kadiboudu alebo toto? Určite by tam mohli byť aj jednoduchšie levely na začiatok typu v prvom sa ani nedá umrieť a podobne, taký level trvá pár sekúnd, tak aj keď bude fakt jednoduchý, tak nudiť nebude. A samozrejme zas cením vlastný hudobný sprievod. Vďaka za účasť:) |
Samuel Hél |
8.5 | Pekne vyzerajúce 3D hra, kde sa pohybujete guličkou pomocou klávesov AWSD. Levely sú náročnostných stupňovanie a majú checkpointy, tak sa dajú vcelku jednoducho zvládnuť. Bez nich by som mal také nervy, že by som hru radšej vypl. V ceste vám stojí poháre a ďalšie predmety, ktoré môžete rozbiť. Fyzika a zvuk im nechýba. Hra má vlastné sprevádzajúce hudbu, ktorú veľa cením a ako fanúšik Pirátov z Karibiku si autor šplhli. Na druhú stranu, začala mi po niekoľkých minútach liezť na nervy, pretože som ju už počul mnohokrát a vďaka tomu som ešte viac maril svoj výkon v hre. Keby hra mala viac levelov, bral by som ju ako dokončenú. |
michal Čapka |
8.5 | Hneď zo začiatku by som rád povedal, že si veľmi vážim toho, že si naším pravidelným účastníkom a ani tentoraz si nesklamal:) Hra sa mi páčila, oceňujem aj nahranie vlastnej hudby (brácha hovoril, že to tak robíš pri všetkých svojich hier, to je super). Veľa nás zachraňovala existencie checkpointov: D Hra je výzvou a dohrať jej nie je úplne jednoduché. Zhodou okolností sa nám tento rok v rámci súťaže objavil dosť podobný projekt - crazyball, ktorý má okrem úlohy dostať guľôčku z A do B tiež zaujímavé spestrenie v podobe rôznych power-upov a efektov (možno nápad pre nabudúce na spestrenie). Inak za mňa skvelá hra a dobrá práca. |
Galéria
Stiahnuť
Stiahnutím nasledujúceho súboru súhlasíš s licenčnými podmienkami
Stiahnuté 10x (174.17 MB)
Aplikácia je vrátane zdrojových kódov v jazyku C#