IT rekvalifikace s garancí práce. Seniorní programátoři vydělávají až 160 000 Kč/měsíc a rekvalifikace je prvním krokem. Zjisti, jak na to!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Hra PixWords pre Android

Recenzie hier a aplikácií

PixWords - ako si poradiť s neriešiteľným?

Iste veľa z vás pozná trochu populárnej hru PixWords. Hra od spoločnosti Black Maple Games preveria vaše vedomosti a slovnú zásobu! Pokúste sa vylúštiť viac ako 300 úrovní týchto krížoviek, poskytujúce cez 1200 slov. Hra na zabavenie, na cesty alebo na rôzne príležitosti. Môžete ju hlavne kedykoľvek vypnúť a nabudúce znova pokračovať od rovnakého miesta.

Krátko k pravidlám

V každej úrovni sú štyri slová zakódovaná do priradených obrázkov. Na spodnej časti displeja máte vyskladané niekoľko písmen. Z nich musíte poskladať zodpovedajúce slovo. Po každom správne doplnenom slove získate jeden herný peniaz. Za tie si potom môžete kupovať pomocníka. Jedna vám ukáže prvé písmeno slova, jedna vám zobrazí náhodné písmeno a posledný a zároveň najlacnejšie vám vymaže prebytočná písmená z ponuky. Po doplnení všetkých štyroch slov postupujete na ďalšiu úroveň.

Recenzie hier a aplikácií Recenzie hier a aplikácií

Návod, ako vylúštiť aj slovo, ktoré sa vám nedarí rozpoznať

Iste sa veľa z vás stretne s problémom, že narazí na obrázok, ku ktorému nepozná správne slovo. Niektoré obrázky sú naozaj zapeklité. Pokiaľ nepatríte medzi tých, ktorí sú ovenčení hromadou herných Coin a môžu si zakúpiť nápovedu, iste tápate, ako si s daným slovom poradiť.

Buďto poznáte niekoho, kto má už niečo v PixWords odohraných a jednoducho ho požiadate o radu. Ďalšou možnosťou je pozrieť sa na obrázok a na jeho popisok vpravo dole. Zakaždým je na ňom nejaký názov a Dreamstime. Ten "nejaký názov" je názov istého umelca, ktorý je autorom fotky alebo obrázka. Dreamstime je len názov webu, na ktorom je obrázok umiestnený. Stačí teda do vyhľadávača zadať názov autora a Dreamstime a otvoriť si autorovo portfólio. Tu však prichádza na rad mravčej práce. Musíte v množstve obrázkov (vo väčšine prípadov) nájsť ten váš. A aj po jeho nájdení nie vždy môžete jasne pochopiť, aké slovo doplniť v našej hre.

Preto je tu ďalšia možnosť, kam si ísť pre nápovedu. Existuje český web, ktorý sa snaží pomáhať všetkým, čo tápu v tejto hre. Jedná sa o http://pixwords-help.cz/. Tento web obsahuje cez 1000 obrázkov ak nim správne riešenie do našej tajničky. Jednoducho si tu vyberiete kategóriu, o akú sa jedná a budete dúfať, že je tu tento obrázok doložený. U neho si už vyčítate jeho názov, ktorý PixWords prijme a máte vyhrané :-) !

Recenzie hier a aplikácií
Síce teda existujú možnosti, ktoré nám pomôžu k úspešnému vyriešeniu tohto hlavolamu. Ide však len o hru, ktorú by mal každý správny hráč sa pokúsiť vyhrať sám. Používaním nápoved na internete sa istým dielom pripravujete o pôžitok s tejto hry, ktorý tu môžete nadobudnúť. PixWords je veľmi zábavná hra, ktorá sa snaží rozvíjať mozgové závity a nenechať zakrsnout slovnú zásobu. Ak prahnete po iných jazykoch ako je Čeština, máte možnosť vyskúšať takmer 20 ďalších.

Galéria

Všetky články v sekcii
Recenzie hier a aplikácií