Vzdušná nadváha
Už som si vytvoril skoro tradíciu, že sa upíše do súťaže a potom na nej pracujem až v poslednom týždni. A toto nebude žiadna výnimka:)
Pokúsim sa tu zrealizovať srandičku, čo ma napadla už na strednej, keď som sa nudil. A ak vás zaujíma to hlúpe meno, tak aj to tu vysvetlím: D
Niečo o hre
Hra sa odohráva počas takejto alternatívnej druhej svetovej vojny. Ako už bolo napísané v popise sa bude bojovať o to, ktorý nápoj sa bude piť v Európe. Briti sa snaží všetkým vnútiť čaj, tretia ríša zase viedenskú kávu, Američania CocaCola atď.
Vy sa v hre zhostíte úlohy Hermanna Göringa, šéfa nemeckého letectva. Nemecko prehráva vojnu proti čaji a pokúsi sa o posledný zúfalú ofenzívu. Göring si vezme do ruky pušku a nasadá na raketu. Počas svojho plachtenie vzduchom musí zostreliť čo najviac Britov, aby zabezpečil, že viedenská káva ovládne celý svet.
Prečo teda ten názov?
Názov hry vychádza z toho, že sa v hre snažíte získať vzdušnú nadvládu. A Goring mal hroznú nadváhu. (I know it 's dumb but whatever. Na strednej fakt nebolo do čoho pichnúť, keď som vymýšľal také hlúposti: D )
Inak celé to beží na Godot enginu a pokúsim sa o pixelartovou grafiku. Tiež som sa pokúsil postnout sem nejaké obrázky, nech tiež niečo pridávam počas vývoja hry.
Tak a je to
Ako obvykle som asi v polovici projektu stratil všetku motiváciu a asi tak 50% toho, čo v hre je, som urobil v niekoľkých posledných dňoch. Plánoval som nakresliť cutscén, ktoré som samozrejme spolu s mnohými inými vecami nestihol. Anglickú verziu som urobil pár hodín pred deadline, takže som to stihol len tak tak.
Možno môj ďalší projekt v súťaži bude toto dorobiť nejako poriadne.
Ovládanie
- Pohyb: šípky / wasd
- streľba / vyberanie: ctrl / medzerník / enter
Súťaž
Projekt bol vytvorený do programátorské súťaže ITnetwork summer 2019.
Vyjadrenie poroty
porotca | bodov | hodnotenie |
---|---|---|
David Jančík |
6 | Hra je pomerne jednotvárna, mapy sú veľmi podobné, chýba mi powerupy ako rýchlejší strieľanie, strieľanie do strany, štíty, viac zbraní. Možno aj režim pre ďalšieho hráča alebo fyzické prekážky (vyhnúť sa skale). U bossa na mori sa pri ľavom delá zasekol healthbar. Podobný typ hier mám celkom rád, sú návykové, základný princíp funguje dobre. Boss fight je fajn, že človek neletí stále dopredu. Chýba hudba na pozadí. |
michal Čapka |
7 | Páčilo sa mi grafické spracovanie, model stíhačky, nepriatelia. Oproti tomu zamrzelo rozpixelovaný terén. Bossfight sú super. V hre je zvuk len Karky, čo je možno škoda. Stíhačka sa natáča doľava aj pri pohybe doprava. Chýba iné zbrane, napríklad samopal, alebo štíty. |
David Čapka |
8 | Hra je zaujímavá faktom, že hlavný charakter sedí na stíhačke a strieľa z pušky:) Pekný pixel art. Typu, že si to nestihol dorobiť, ten terén s obrovskými pixelmi to hrozne zhadzuje dole, rovnako ako chýbajúce hudba. Keby si pořešil tieto 2 veci, za 10 minút by z toho bol o 50% lepší herný zážitok. Mapa Európy je fajn, bossovia potešili. Je to všetko dobré, len by to chcelo ešte trochu popracovať, aby jednotlivé krajiny nepôsobili tak podobne. |
Galéria
Stiahnuť
Stiahnutím nasledujúceho súboru súhlasíš s licenčnými podmienkami
Stiahnuté 63x (22.09 MB)
Aplikácia je vrátane zdrojových kódov