Čoby, keby - Černobyľ
Vzhľadom na to, že zatiaľ neviem urobiť nič iné, než konzolovú aplikáciu, tak som sa rozhodol urobiť textovku. Všetko, čo si teda z hry odnesiete, bude záležať na tom, akú máte fantáziu a ako to napíšem.
Kto bude môj parťák?
Vzhľadom na to, že grafika nebude treba, tak si všetko stvorím sám.
O čo pôjde
V hre navštívime Sovietsky zväz a to konkrétne jadrovú elektráreň Vladimíra I. Lenina (Černobyľ), v časoch, keď ešte nestála, kedy už sa staval 4. blok, a nakoniec sa môžete tešiť na posledných 24 hodín pred výbuchom, ku ktorému v hre nemusí ani dôjsť, pretože vaše rozhodnutie budú mať vždy nejaký následok, ktorý sa prejaví v budúcnosti, alebo napríklad hneď.
Za koho si zahráte?
Vzhľadom k tomu, že na nehode má podiel niekoľko ľudí, tak si budete moc zahrať za: Leonida Brežneva a ďalšie súdruhmi politiky, Viktora Brujchanova (ale to už bude záležať na vašich predchádzajúcich rozhodnutiach), Anatolija Ďjatlova, Alexandra Akimova, Leonida Toptunov a ďalších .
Čo na vás v hre bude číhať
Stretnete sa s náročnými rozhodnutiami, atmosférou vtedajšieho ZSSR a veľa ďalších vecí.
Čo, kedy, ako?
Ako postupuje vývoj? Zisti nižšie.
5.7.2019
Dnes sa stvoril výber obtiažnosťou, scenár a základ herné mechaniky
6.7.2019
Pomaly ale iste je hotová prvá obtiažnosť. Zároveň som začal uvažovať o tom, že z mojej prehistorické architektúry prejdem na objektovo orientovanú.
6.7.2019
Tesne po polnoci sa mi zrútil celý projekt. Visual Studio začalo protestovať proti môjmu switchu vo switchu, ktorý bol v ďalšom switchu. Ľutujem to, kto to po mňa bude chcieť prečítať . Zajtra z toho naozaj skúsim urobiť objektovo orientovanú aplikáciu
8.7.2019
Prvý obtiažnosť už mám čiastočne naprogramovanú v OOP. Zároveň v hre nájdete farebné odlíšenie textov.
12.7.2019
Dokončený tutoriál.
22.7.2019
Opravené pár drobných detailov a vecí, ktoré ste navrhli vo feedbacku (danke). V scenári "osudová noc" pribudol jeden riadok. Jej dokončenie vidím niekedy na prvý týždeň v auguste. Urobené prvých pár riadkov strednej obtiažnosti.
9.9.2019
Za ten mesiac a kúsok sa pretiahla osudová noc, s tým že si v nej budete môcť "namixovať" správanie reaktora, ehm teda až to doprogramuju. Hra by mala byť po malom osekanie hotová v horizonte dvoch týždňov.
Čo zostáva dorobiť?
- osudovú noc
- Ľahšie úpravy existujúcich elementov hry
Čo sa do hry nestihne nejspíš dodať
- Scenáre OD A DO Z bude nahradený kvízom.
- Ďalej si mezjarajtete za Toptunov.
Ako si zahrať
- Stiahnite si .zip archív
- rozbaľte ho
- Otvorte .sln (Hra - čoby keby \ Čoby-keby - 4ernobyl) a nechajte ho skompilovať
- choďte na Hra - čoby keby \ Čoby-keby - 4ernobyl \ ConsoleApp1 \ bin \ Release
- Otvorte súbor a zahrajte si tu trochu, čo som stihol
Súťaž
Projekt bol vytvorený do programátorské súťaže ITnetwork summer 2019.
Vyjadrenie poroty
porotca | bodov | hodnotenie |
---|---|---|
David Jančík |
2 | Hra pôsobí skôr ako polotovar než ako plnohodnotný príbeh. Veľa situácií vyzeralo, že sú len preddefinované a nedajú sa príliš ovplyvniť. V projekte boli 2 starej skompilované verzie a pri spustení zo zdrojových kódov bola v kóde chyba. |
michal Čapka |
3 | Bola nutná oprava projektu. Je škoda, že má hra 3 krátke obtiažnosti, keď mohla mať jednu plnohodnotnú. Príbeh obsahoval pre mňa rušivý "znalostnej kvíz". Tu to chce ešte popracovať. |
David Čapka |
3 | Veľmi zaujímavé tému a asi tvoj prvý projekt. Určite by som obtiažnosti spojil do jednej. Nejaké vetvy príbehu sú príliš krátke. Cením, že si si o Černobyle získaval informácie. Má to potenciál, ale tento prvý pokus má k úspechu ešte ďaleko. |
Galéria
Stiahnuť
Stiahnutím nasledujúceho súboru súhlasíš s licenčnými podmienkami
Stiahnuté 143x (679.83 kB)
Aplikácia je vrátane zdrojových kódov v jazyku C#