IT rekvalifikácia. Seniorní programátori zarábajú až 6 000 €/mesiac a rekvalifikácia je prvým krokom. Zisti, ako na to!

Čoby, keby - Černobyľ

Vzhľadom na to, že zatiaľ neviem urobiť nič iné, než konzolovú aplikáciu, tak som sa rozhodol urobiť textovku. Všetko, čo si teda z hry odnesiete, bude záležať na tom, akú máte fantáziu a ako to napíšem.

Kto bude môj parťák?

Vzhľadom na to, že grafika nebude treba, tak si všetko stvorím sám.

O čo pôjde

V hre navštívime Sovietsky zväz a to konkrétne jadrovú elektráreň Vladimíra I. Lenina (Černobyľ), v časoch, keď ešte nestála, kedy už sa staval 4. blok, a nakoniec sa môžete tešiť na posledných 24 hodín pred výbuchom, ku ktorému v hre nemusí ani dôjsť, pretože vaše rozhodnutie budú mať vždy nejaký následok, ktorý sa prejaví v budúcnosti, alebo napríklad hneď.

Za koho si zahráte?

Vzhľadom k tomu, že na nehode má podiel niekoľko ľudí, tak si budete moc zahrať za: Leonida Brežneva a ďalšie súdruhmi politiky, Viktora Brujchanova (ale to už bude záležať na vašich predchádzajúcich rozhodnutiach), Anatolija Ďjatlova, Alexandra Akimova, Leonida Toptunov a ďalších .

Čo na vás v hre bude číhať

Stretnete sa s náročnými rozhodnutiami, atmosférou vtedajšieho ZSSR a veľa ďalších vecí.

Čo, kedy, ako?

Ako postupuje vývoj? Zisti nižšie.

5.7.2019

Dnes sa stvoril výber obtiažnosťou, scenár a základ herné mechaniky

6.7.2019

Pomaly ale iste je hotová prvá obtiažnosť. Zároveň som začal uvažovať o tom, že z mojej prehistorické architektúry prejdem na objektovo orientovanú.

6.7.2019

Tesne po polnoci sa mi zrútil celý projekt. Visual Studio začalo protestovať proti môjmu switchu vo switchu, ktorý bol v ďalšom switchu. Ľutujem to, kto to po mňa bude chcieť prečítať :-) . Zajtra z toho naozaj skúsim urobiť objektovo orientovanú aplikáciu :-)

8.7.2019

Prvý obtiažnosť už mám čiastočne naprogramovanú v OOP. Zároveň v hre nájdete farebné odlíšenie textov.

12.7.2019

Dokončený tutoriál.

22.7.2019

Opravené pár drobných detailov a vecí, ktoré ste navrhli vo feedbacku (danke). V scenári "osudová noc" pribudol jeden riadok. Jej dokončenie vidím niekedy na prvý týždeň v auguste. Urobené prvých pár riadkov strednej obtiažnosti.

9.9.2019

Za ten mesiac a kúsok sa pretiahla osudová noc, s tým že si v nej budete môcť "namixovať" správanie reaktora, ehm teda až to doprogramuju. Hra by mala byť po malom osekanie hotová v horizonte dvoch týždňov.

Čo zostáva dorobiť?

  • osudovú noc
  • Ľahšie úpravy existujúcich elementov hry

Čo sa do hry nestihne nejspíš dodať

  • Scenáre OD A DO Z bude nahradený kvízom.
  • Ďalej si mezjarajtete za Toptunov.

Ako si zahrať

  1. Stiahnite si .zip archív
  2. rozbaľte ho
  3. Otvorte .sln (Hra - čoby keby \ Čoby-keby - 4ernobyl) a nechajte ho skompilovať
  4. choďte na Hra - čoby keby \ Čoby-keby - 4ernobyl \ ConsoleApp1 \ bin \ Release
  5. Otvorte súbor a zahrajte si tu trochu, čo som stihol

Súťaž

Projekt bol vytvorený do programátorské súťaže ITnetwork summer 2019.

Vyjadrenie poroty

porotca bodov hodnotenie
Zdrojákoviště C # .NET - Základná konštrukcia
David Jančík
2 Hra pôsobí skôr ako polotovar než ako plnohodnotný príbeh. Veľa situácií vyzeralo, že sú len preddefinované a nedajú sa príliš ovplyvniť. V projekte boli 2 starej skompilované verzie a pri spustení zo zdrojových kódov bola v kóde chyba.
Zdrojákoviště C # .NET - Základná konštrukcia
michal Čapka
3 Bola nutná oprava projektu. Je škoda, že má hra 3 krátke obtiažnosti, keď mohla mať jednu plnohodnotnú. Príbeh obsahoval pre mňa rušivý "znalostnej kvíz". Tu to chce ešte popracovať.
Zdrojákoviště C # .NET - Základná konštrukcia
David Čapka
3 Veľmi zaujímavé tému a asi tvoj prvý projekt. Určite by som obtiažnosti spojil do jednej. Nejaké vetvy príbehu sú príliš krátke. Cením, že si si o Černobyle získaval informácie. Má to potenciál, ale tento prvý pokus má k úspechu ešte ďaleko.

Galéria


 

Stiahnuť

Stiahnutím nasledujúceho súboru súhlasíš s licenčnými podmienkami

Stiahnuté 143x (679.83 kB)
Aplikácia je vrátane zdrojových kódov v jazyku C#

 

Všetky články v sekcii
Zdrojákoviště C # .NET - Základná konštrukcia
Článok pre vás napísal Alex
Avatar
Užívateľské hodnotenie:
Ešte nikto nehodnotil, buď prvý!
Autor se věnuje střihu videa a motion desingu. Převážně pracuje s programy od firmy FXHOME, ale ovládá i programy od firmy ADOBE . Mezi jeho koníčky patří hra na klávesy, na které hraje přes 8 let
Aktivity