4. diel - Testovanie v Jave - Unit testy reálnych aplikácií I
V predchádzajúcom kvíze, Kvíz - Úvod do testovania a unit testov v Jave, sme si overili nadobudnuté skúsenosti z predchádzajúcich lekcií.
V minulej lekcii, Kvíz - Úvod do testovania a unit testov v Jave , sme si predstavili knižnicu Hamcrest, anotáciu pravidiel a nakoniec zmienili tiež best practices pre testovanie v Jave. Aby sme nezostali len u testov našej kalkulačky, ukážeme si v niekoľkých ďalších lekciách kódy unit testov z reálnych aplikácií. Pôjde o testy analyzátora správ, perzistentné vrstvy (ukladanie dát) ao testy generátora náhodných tokenov. Pomôžu vám pre lepšiu predstavu ako sa takéto veci testujú v praxi.
Pozn .: Príklady budú mať postupne zložitejšie a zložitejšie kód. Nelámte si hlavu s tým, ak nebudete rozumieť niečomu v ich implementáciu. Mali by ste pochytiť najmä spôsob testovania, teda čo ktorý test overuje a ako to overuje.
Test Analyzeru tagov
Nasledujúci test overuje správnu funkčnosť triedy
TagAnalyzer
. Tá analyzuje správu a hľadá v nej hashtag, ako ich
poznáte napr. Z Facebooku ( "Zas som zaspal. #Pondelky").
Ukážme si základnú štruktúru testovacie triedy s inicializáciou a popíšme si ju nižšie.
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Obmedzená ponuka: Nauč sa všetko a ušetri
Pred kúpou tohto článku je potrebné kúpiť predchádzajúci diel
Obsah článku spadá pod licenciu Premium III, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V tutoriálu si rozoberieme zdrojový kód unit testu z reálnej aplikácie v Jave, kde sa testuje trieda na analýzu správy na prítomnosť hashtag.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.