Make it flat
Logická hra vytvorená pre súťaž GeekWork 2014. Hra má jednoduchý cieľ a minimum pravidiel. Ako staviteľ máte pred sebou zaujímavý problém. Dostali ste niekoľko blokov a tie musíte vyrovnať do rovnakej výšky. Zakaždým, keď nejaký blok posuniete o niečo viac nahor (alebo nadol), nejaký iný bok sa posunie opačným smerom, Z jednoduchého úlohy sa tak stáva náročná výzva. 10 pripravených levelov a neobmedzené množstvo levelov náhodne vytvorených dokáže zabaviť na veľmi dlho.
Hra je vytvorená v engine unity 3d (aj keď by hra išla vytvoriť v čomkoľvek inom - pokojne aj izometrickej 2d zobrazenie, len si zrovna hrám s unity)
Je hotovo
- Nápad: 100%
- Programovacie časť: 100% (ovládanie hry, herné mechanizmy 90%, chýba gui)
- Grafika: 100%
Členovia tímu
- Ja (martinsakra) - programátor, gamedesignér
- Kubo Matlovič - grafik, 3d modely, a proste všetko preto aby hra pekne vyzerala
Hodnotenie porotcov
Hra bola vytvorená do súťaže GeekWork 2014.
![Programátorská súťaž GeekWork 2014](images/2238/../5/competitions/geekwork.png)
- David Čapka (10 bodov): Na svojej ceste zostavte najrôznejšie časti mesta a potrápte svoje mozgové závity. Návyková hrateľnosť spojená s minimalistickou grafikou a príjemnými efekty, ktoré umocnia radosť zo zdolaného levelu. Skrátka jednoduchá a návyková hra, ktorá je dobre zvládnutá úplne po všetkých stránkach.
- nessandy (10 bodov): Môj osobný víťaz. Hoci ma všetky
hry niečím dostali a mám aj ďalšie favoritov, tejto nie je čo vytknúť.
Je kompletne hotová. Teda aspon myslím, lebo som ju ešte nedohral (čo je
dobre, inak by bola moc jednoduchá a nudná a nebolo by potrebné sa k nej
vracať). Veľa sa mi páči grafika, hlavne úvodného menu. Tiež oceňujem
hrateľnosť, kedy prvá úroveň je primitívne, aby užívateľ pochopil, o
čo vôbec ide a ďalej stúpa, čím hráča, aspoň ma, dostane. Ďalej je pre
mňa nepochopiteľné, ako vymysleli prepojenie kvádrov, kedy sa ktorý bude
zdvíhať a ktoré ďalšie to ovplyvní opačným smerom. Možno to naklikali
len tak náhodou, každopádne ma to ohromilo
Jo a ešte sa mi páči, že vyrovnávanie kvádrov má zakaždým svoj účel, či už je to cesta alebo dom atď. Všetkým vrelo odporúčam. Ja ju ešte nejakú dobu hrať určite budem.
- Honza Bittner (9 bodov): Grafika je síce horšie, avšak hra je naozaj chytľavá! Zle som však rozoznával, čo je na zemi a čo nie je. Tiež som moc nepochopil, ako mám spoznať spojitosti medzi blokmi.
- Daniel Vítek (10 bodov): Na prvý pohľad nudná, obyčajná hra. Ale na ten druhý .. pecka. Parádny nápad, grafika síce jednoduchšie, ale pekná, dobre zvolená hudba a vznikla veľmi zaujímavá hra. Občas by sa hodilo prepnutie pohľade na druhú stranu.
Galéria
![](images/53c2d28241fbb_image_0_thumb.png)
![](images/53c2d28241fbb_image_1_thumb.png)
Stiahnuť
Stiahnutím nasledujúceho súboru súhlasíš s licenčnými podmienkamiStiahnuté 748x (30.33 MB)