IT rekvalifikace s garancí práce. Seniorní programátoři vydělávají až 160 000 Kč/měsíc a rekvalifikace je prvním krokem. Zjisti, jak na to!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Kritika webu www.lamuse.cz

Ako sa ti páči web?
2 hlasov
Prejsť na web:
http://www.lamuse.cz

Pri vložení tohto webu do kritiky, web získal od nášho robota nasledujúce hodnotenie:

Kladných hodnocení: 7; Varování a poznámky: 27; Kritické chyby: 6.
Stránka obsahuje mnoho zbytečných chyb. Většinu nalezených chyb je možné jednoduše opravit. Pokud si s něčím nevíte rady, použijte Slovenský neoficiálny validátor HTML stránok

Aktivity
Avatar
Silvie Szusciková:5.10.2019 16:49

Ahoj, prosím o kritiku webu.

  1. Poznáte spontánně o jaký typ webu se jedná?
  2. Je web uživatelsky ok, víte co máte na webu dělat, když hledáte dárek?

Za další postřehy budu jen ráda, díky Silvie

 
Odpovedať
5.10.2019 16:49
Avatar
Peter Mlich
Člen
Avatar
Peter Mlich:11.10.2019 14:06
  • neprehledne, preplacane, takovy mis-mas vseho mozneho
  • nevhodne darky, zvolil jsem kamaradku
  • necitelny text, spatky konstrast pismo/pozadi
  • odkazy uprostred textu
  • edit: jo, tusim, ze pro eshopy ze zakona plati mit tam odkaz Obchodni podminky, viditelne.

https://mlich.zam.slu.cz/js-color4.htm
#81d8d0 - to je barva pisma na https://www.lamuse.cz/…y/kamaradce/
Kdyz to tady vlozim do prvniho policka, tak mi pozadi ukazuje tou modrou a v popredi cerny text. Cili, lepe by bylo videt pismo v tmavych barvach. A to same plati pro opak, tmave pozadi a tohle modre pismo.
(ale to je samozrejme ma metoda, algoritmus, nemusi sedet na vsechno)

Editované 11.10.2019 14:07
 
Hore Odpovedať
11.10.2019 14:06
Avatar
Jaroslav Smrž
Tvůrce
Avatar
Odpovedá na Silvie Szusciková
Jaroslav Smrž:12.10.2019 14:27

Souhlasím s Peter Mlich, že je to přeplácané. Zejména "zarámečkované" odkazy jsou strašné. Barvy odkazů v textu mají také špatně zvolenou barvu. Největším problémem však asi bude právní stránka webu. Nikde není uveden žádný kontakt, název, bankovní spojení, adresa ani IČO. Pouze v podmínkách je provozovatel webu, jakási MOBE Vision s.r.o. přitom web je registrovaný na Silvie Szusciková. Asi první, co by mě u tohoto webu napadlo, že se jedná o podvod. Chtělo by to dát co nejrychleji do pořádku - přidat tel čísla, adresu sídla firmy, která skutečně zboží přeprodává atd. Také jsem nikde nezjistil, komu vůbec platím peníze při objednání.

Hore Odpovedať
12.10.2019 14:27
/* Life runs on code */
Avatar
radian1
Tvůrce
Avatar
Odpovedá na Jaroslav Smrž
radian1:12.10.2019 17:24

asi je to jenom alifate výběr autora těch stránek, pokaždý tě to hodí do příslušného eshopu.

 
Hore Odpovedať
12.10.2019 17:24
Avatar
radian1
Tvůrce
Avatar
radian1:12.10.2019 17:25

ty zarámečkované odkazy se mi líbí akorát to submenu je takový odfláklý. Zvolil bych bílí pozadí a šedý rámec.

 
Hore Odpovedať
12.10.2019 17:25
Avatar
Peter Mlich
Člen
Avatar
Peter Mlich:14.10.2019 7:49

Je fakt, ze tam neni jasny odkaz Kontakt a kontaktujte nas neobsahuje zakladni udaje, ktere jsou povinne.

google = povinne udaje eshop
https://www.podnikatel.cz/…i-ze-zakona/
https://www.mujprvnieshop.cz/…osti-eshopu/

Ja bych si tam predstaval tyto udaje
https://www.fortissimo.cz/kontakty.html

  • jmeno firmy / osoba
  • adresa firmy / osoby
  • ico
  • mail
  • tel
  • provozni doba nebo jina
 
Hore Odpovedať
14.10.2019 7:49
Avatar
Odpovedá na Peter Mlich
Silvie Szusciková:10.11.2019 22:12

Ahoj, díky za postřehy vám všem. Petře můžu se zeptat konkrétněji na nepřehlednost, přeplácanost, miš maš? K miš maši všeho možného. Myslíš produkty teda. Shromažďujeme produkty, které jsou vhodné jako dárek, tudíž se tam nachází široká škála a pestrost produktů - pro tebe miš maš.
K nevhodným dárkům - díky za názor. Je to 100 lidí 100 názorů... Ale určitě budu ráda, když hodíš tipy, co by se ti pro kamarádku hodilo.

Odkazy uprostřed textu - můžeš vysvětlit blíže? Myslíš odkazy např. v článcích? na tom nevidím nic špatného, jestli budeš mít čas, prosím napiš více, proč to vadí?

necitelny text, spatky konstrast pismo/pozadi - pozadí je bílé a na něm tmavé písmo , co se ti jeví jako nečitelné?

V menu máme normálně obchodní podmínky viditelné - je to pod záložkou "podmínky použití"

Moc díky za tvou odpověď.
Silvie
Editováno 11. října 14:07

 
Hore Odpovedať
10.11.2019 22:12
Avatar
Odpovedá na Jaroslav Smrž
Silvie Szusciková:10.11.2019 22:27

Ahoj, můžu se ještě zeptat k tvým poznámkám.
těmi zaramečkovanými odkazy myslíš co? Teď si nejsem vědoma, co by to mohlo být. Máme call to action, máme odkazy např. DO OBCHODU, VÍCE ZDE, KOUPIT ZDE. Toto myslíš, že je strašné? A proč teda?
Barvy odkazů v textu mají také špatně zvolenou barvu - toto může být pravda, to už je slepota z naší strany, nám to příjde ok, protože víme co to je a jakou to má tu barvu.

Největším problémem však asi bude právní stránka webu - k tomuto je poskytnut komunikační prostředek a to je email.

Nikde není uveden žádný kontakt, název, bankovní spojení, adresa ani IČO - v podmínkách jsou hned v prvním odstavci uvedeny všechny výše zmíněné. Možná jste si nevšiml-
Ano provozovatel webu je MOBE Vision s.r.o. přitom web je registrovaný na Silvie Szusciková - ano web čili LaMuse je na mě. V čem vidíte prosím problém? Web se jmenuje LaMuse - vyhledávač dárku a firma je MOBE vision, s.r.o

Asi první, co by mě u tohoto webu napadlo, že se jedná o podvod.

Zboží nepřeprodáváme, nemáme skladem ani s ním nejsme fyzicky v kontaktu. Pouze odkazujeme na 3. strany, kde si uživatel již nakoupí nebo nenakoupí klasickou cestou.
My jen poskytujeme službu uživatelům, jak rychleji najít dárek nebo se inspirovat a odkazem na konkrétní eshop, kde ho najdou.

Také jsem nikde nezjistil, komu vůbec platím peníze při objednání.- Peníze neplatíte nám. Ale toto je určitě dobrá poznámka. Jestli ty jako znalec nepoznáš nebo tě zmate, že nejsme eshop, tak to je blbé. Můžu se zeptat, proč sis myslel, že jsme eshop, jako že budeš platit nám? Tlačítko "do obchodu" u každého produktu není zřejmé? Co bys navrhoval nebo co tě zmátlo? díky moc!

 
Hore Odpovedať
10.11.2019 22:27
Avatar
Odpovedá na radian1
Silvie Szusciková:10.11.2019 22:29

jj přesně, LaMuse je místo, kde se inspiruješ a hledáš si produkty, podle různých kategorií nebo vlastností, jaké by měl produkt mít. Můžu se zeptat na tvůj názor na členění a jestli by si v pohodě našel dárek? Díky

 
Hore Odpovedať
10.11.2019 22:29
Avatar
Odpovedá na radian1
Silvie Szusciková:10.11.2019 22:31

Jo ještě tady odpovídám :) zaramečkované odkazy, to je to co se Jaroslavovi nelíbí, teda myslím, že mluvíme všichni o tom stejném. Nám přijdou taky v pohodě, proto budu ráda, když Jaroslav napíše něco konkrétněji.

 
Hore Odpovedať
10.11.2019 22:31
Avatar
Odpovedá na Peter Mlich
Silvie Szusciková:10.11.2019 22:33

Jj díky všem za názory. K těm kontaktům, je asi lepší a názornější to mít pod kontakt namísto kontaktujte nás. Máš pravdu, tam to nebylo zřejmé. Ale údaje jsme jinak měli v obchodních podmínkách všechny plně vypsány. Tak pro jistotu i u kontaktů. Díky moc. Silvie

 
Hore Odpovedať
10.11.2019 22:33
Avatar
Peter Mlich
Člen
Avatar
Peter Mlich:11.11.2019 8:40

"Peníze neplatíte nám."
To mne treba taky vubec nedoslo. Ono, to vyhledavac darku, neni moc tak jasne, o co jde na webu. Ze jste neco jako zbozi.cz, vic zamereni na darkove zbozi.
V tom pripade kontakt ani asi nemusi byt, pokud jen odkazujete na jine shopy. Totez obchodni podminky. A u podminek je podminka, ze zakona, jmenovat to obchodni podminky.

mis-mas znamena cokoliv zmixovane. Tady se jedna o nekolik zcela odlisnych stylu, ktere k sobe proste nejdou a nejdou. Jako, kdyz si vemes krajkovou sukni a k nim pridas latexovou podprsenku a bicik sado-maso madam.

  • tlacitko plna berva, velka pismena + obrazek + hover efekt "Najdi darek"
  • tlacitko pruhlehne, ramecek + hover efekt, pro "Tatu"
  • odkaz "Muze" podtrzeny + hover efekt
  • zbozi tlacitko plna barba, jina, jiny hover
  • zbozi jako celek hover, plna bila, stinovani, pruhledny pruh vpravo, vlevo
  • nejoblibenejsi jakysi ramecek v obrazku, text ani nejde cist u 7Cvn blondynka s balonky, odkaz cerny text + hover efekt
  • aktualni clanky zas dalsi styl
  • paticka...
  • menu nahore
  • zluty pruh nahore

A to sem jen vytahl z uvodni stranky.
No, od pohledu je to, jako by nekdo lepil vyderacsky dopis a slova skladal z vystrizku ruznych casopisu (odborne se tomu asi rika kolaz). Pusobi to jako detska skladacka, detsky, neduveryhodne.
Musis si proste zvolit nejaky styl a ten dozovat nebo udelat jen mirnou zmenu, treba barvu pozadi nebo pisma.
Treba v logu mas krasne napsane la-muse, ale dal na webu uz nikde podobny styl neni. A pritom by podobnym stylem mohly byt zajimave nektere nadpisy, ozdobne. Treba nadpis hlavniho obsahu.
Ja bych zkusil bootstrap styly a pouzil tve barvy. https://getbootstrap.com/…nts/buttons/

Pro zeny - spoustu tech veci bych zadne zene nekoupil By se urazila. zkus 10 kamaradek, at poctive projdou kazde to zbozi a zaskrtnou ti, co by si koupili nebo chtely, aby jim nekdo koupil. Na cene nezalezi.
A druha vec, kdyz je tam 13 stranek, bylo by fajn dalsi trizeni. Treba kvetiny, alkohol, kosmetika, ...
Treba, ja bych se neodvazil dat cokoliv s konopim. Nevim, jak to vyradit z toho seznamu, aby mi to neukazoval. Mozna tam dat checkboxy jako filtr.
Nebo moka konvici. Tu by mi asi otloukla o hlavu. Urcite je to jeji tajne prani :)
Kdyz treba kolegove kupuji darky v praci, tak se jedna o castky do 500 Kc (treba pekny hrnicek). To tam take nelze vyfiltrovat. Zlate zbozi.cz .

Co se mi jevi necitelne? Vse? Nebo vetsina bez par neceho. Ok, popisu jen uvodni stranku...
https://mlich.zam.slu.cz/js-color4.htm

  • Zluty pruh, barvu pozadi ECB24C zkopiruji do prvniho policka na mem webu a barvu textu to zvoli cernou. Coz znamena, ze by byla vice citelna. Ale to je samozrejme jen jakysi odhad vypoctem. Kdyz dam dolu ffffff a vpravo 000000, tim zjistuji, jak se to chova, kdyz bych to dal tmavejsi nebo do bile. Je videt, ze u bile drizi cerny text a u cerne je to tak mezi a hned prechazi v bily text. Coz zase nic neznamena, pouze potvrzuje prvni dojem, ze to asi uplne neni ok. Muzes k tomu prihlizet nebo take ne.

Kdyz se podivam na ten text, velka pismena, je to hodne nalepene na sobe, splyva to. Mam pocit, jako by to bylo v mlze. Spatne jednotliva pismena rozlisuji. Mozna by se todilo pridat mezery mezi znaky, na letter-spaccing a word-spaccing.
Vyhledavac a Magazin uz temer zanikaji a jsou dost mrnave.

  • 777777 barva pisma u loga, program navrhuje bile pozadi, cili, tam je to ok. Test s fff a 000 ukazuje, ze je to opet tak na rozhrani. Pri vetsi svetlosti uz preklapi barvu. Ja bych se nebal pridat cerne tak 666 nebo 555, s oblibou pouzivam 333 (ale to spis pro cernou)
  • b3dbe7 modry pruh tam bych volil opet tmavejsi pismo, malinko
  • v podstate to je problem vetsiny toho sedeho textu, ze je moc sedy, jako v mlze
  • 81d8d0 modra tlacitka NEJOBLÍBENĚJŠÍ DÁRKY, zase to navrhuje cerne pismo (cili, bud dat pismo cerne nebo barvu pozadi ztmavit)
  • 81d8d0 barva pisma kalendar v levem rohu obrazku u NEJOBLÍBENĚJŠÍ ČLÁNKY, rekni, ze se ti to zda dost citelne, 'zar' pro zari, treba :) Nebo ten bily text v brazku na bilem/ svetle bezovem pozadi.

Jinak mi to prijde jako preplacane, ze mas na uvodni strance spoustu informaci. Pusobi to neprehledne. Neslo by to nejak zkratit? Zobrazit treba top-nej kategorie 6? Zkratit nektere texty?
VYBÍREJTE DÁRKY PODLE DRUHU
Vtipné a zábavné dárky -- pro zabavu
Bio dárky -- typu bio
Dárky v podobě dekorací do bytu lamuse -- dekorace
dárky v podobě dekorací -- dekorace
Dárky české a slovenské výroby lamuse -- X
Dárky vyrobené v Česku a na Slovensku -- X
České kolekce lamuse - X
Ručně vyrobené dárky - Ručně vyrobené
Personalizované dárky - Osobni (nebo je mysleno vyrobene na miru)
... nevim, celkove mi ty kategorie pripadaji dost nepouzitelne.

  • Nebo mozna pouzit takovy ten mrak, nejcasteji navstevovane, klikane. Ted nevim, jak se to oznacuje. Jak mas jednoslovne nazvy a nektere jsou vetsim pismem, jine mensim, podle toho, jak se na dane veci klika. To by bylo asi zajimavejsi ty 5 rad tlacitek pro "Další druhy dárků"
  • A sada tlacitek tatu, mamu take neni moc cool. Tam by chtelo deleni uz na zacatku muz, zena, dite, pary a skupiny. A dal bych to pitval az na miminka, predskolaky, ... A to mas podchycene obrazky nad tim.

Nevim, no, proste mi to prijde cele takove zmatene. Spousta tech veci jde schovat na rozbalovani az v dalsim kole. Nemusi zaplacavat prvni pohled. Takhle, vem si, ze kdybych se chtel zorientovat, muzel bych precist kazde slovo na strance. To je celkem neunosne. To je jako prijit do knihkupectvi a prohlizet si knizku po knizce, pomalu. Coz prave musis delat, protoze tam maji asi 10 kategorii a tim to hasne :) Schazi tam hodnoceni, kdyz je to fantazy, jak dobre to je. To si musim najit predem na webu. Ale to nemuzu, protoze jsem v tom obchode a predem nevim, jake tituly tam maji. Jinak bych si doma nasel nejake recenze, jak tu knizku hodnoti lidi, o cem to asi je a tak.
Cili, prave ten mrak, na co lidi klikaji nejvic, by usnadnil hledani a na ty nejmensi texty bych uz neklikal.

 
Hore Odpovedať
11.11.2019 8:40
Avatar
Odpovedá na Peter Mlich
Silvie Szusciková:11.11.2019 9:47

Ahoj, moc děkuji za tvé postřehy. Si hodný, že si to tak rozepsal. Musím to ještě pořádně pročíst a kouknout na web, kde jsou ty chyby. Jen chci napsat zatím k tomu, jak píšeš :
A druha vec, kdyz je tam 13 stranek, bylo by fajn dalsi trizeni. Treba kvetiny, alkohol, kosmetika, ...
(treba pekny hrnicek). To tam take nelze vyfiltrovat. Zlate zbozi.cz .
Takže chápu to tak, že je to pro tebe zmatečné? Protože filtr tam je. Je to třízeno právě manuálně a každému jednomu produktu jsou přidávány vlastnosti. Nenatahujem to teda automaticky ale nad každým produktem se sedí. Tak to je pak škoda, jestli to nejde vidět, nebo jestli to uživatele netrkne, že si to může dále filtrovat.

Pointa toho webu je právě něco jako jak říkáš vyhledávač (inspirace) zboží, ale spíše favi. Dárky na jednom místě z různých eshopů.

Myslíš teda, že je to zmatečné, když na home page si můžeš vybrat dárek několika způsoby?

1.způsob - můžeš hledat podle zájmu, obdarovaného, příležitosti nebo životního jubilea no a dále si to potom můžeš více specifikovat podle filtru. (výběr je v menu nahoře)

2. možnost - klikneš na tlačítko vyhledávač dárků, které tam je jako "najdi dárek" nebo přímo napsáno "vyhledávač dárků" v liště nahoře, a přesměruje tě to přímo na stránku, kde máš filtr, akorát výše zmíněné příležitost a zájmy tam nejsou, ale je tam filtr obsahující: cenové rozpětí, obdarovaného, zvolíš si druh zboží, popřípadě pohlaví a věk.

3. můžeš si vybrat dárek podle obdarovaného (obrázky lidí) nebo typu dárku a to je v těle home page stránky.

To je k tomu vyhledávání samotnému. Prosím jestli budeš mít ještě náladu poradit, tak budu moc ráda. Ty jsi tedy vyhledal kamarádku podle způsobu 1. podle obdarovaného? Podle způsobu 3. bys totiž použil filtr vlevo, aby ses dostal přes obrázek ženy ke kamarádce a tam by si viděl právě i cenové rozpětí - ale to je samozřejmě i při způsobu 1. přes menu kategorie obdarovaný
Děkuji za tvůj čas

 
Hore Odpovedať
11.11.2019 9:47
Avatar
Peter Mlich
Člen
Avatar
Peter Mlich:11.11.2019 15:07
  1. Sis, no jasne, blizsi filtrovani tam je. Urcite jsem si toho i vsiml. Sice neni dobre pouzitelne, kdyz se hodne roluje, ale je tam. Sorry. (mozna by to chtelo sedive nebo barevne pozadi, ja to asi prehledl jako nejaky tip reklamy uz podvedomne :) )

Spis jsem cekal, ze na uvodni strance, kdyz kliknu, tak potom uz tam nebude 800 vysledku, ale spis neco tak do 200.
Nevim, premyslim, jak bych to resil ja, ale nic mne nenapada.
Spis bych se snazil to udelat necim zajimave a vyradil kategorie, ktere normalne clovek neklika. Treba bych to zarovnal do elipsy

               Tátu
Přítelkyni                  Mámu
Přítele                     DĚDEČKA
           BABIČKU

A doprostred dat treba obrazek nebo 2-3 mensi.


  1. U clanku dole...

Text - pouziva se perex, to jsou 2-3 vety pro kratke shrnuti clanku. Co mas ty je orezana prvni veta, par znaku, to je celkem nepouzitelne pro pochopeni, o cem to je. Takze bych tam nechal jen nadpisy.
Kalendar je zajimavy prvek, ale nevim, zda zrovna pro clanek. Kalendar je dobry pro pozvanku na udalost, akci. z te akce pak napises clanek a tam datum nema smysl. Viz nase stranky (nehodnot, neovlivnim) https://www.slu.cz/fpf/cz/

 
Hore Odpovedať
11.11.2019 15:07
Avatar
Peter Mlich
Člen
Avatar
Peter Mlich:12.11.2019 8:15

Jo, s temi odkazy uprostred textu, ma to treba i tato stranka
https://sportpro.cz/ - pod nadpisem Sportovní oblečení Under Armour
Ano, dela to spoustu lidi. Ale osobne to povazuji za zvrhlost. Chces odkazovat, udelej seznam odkazu. Jde o to, ze obvykle si chces precist text nebo klikas na odkazy.
Nebo dalsi zvrhlost, kterou spousta lidi dela je, ze ma text + odkaz ZDE, text + odkaz ZDE. Pro nevidome, kteri prepinaji mezi odkazy pomoci klavesy tabelator (tab), tak vidi toto: zde, zde, zde, zde. A pak si vyber, na co klikas :)

Ale tohle je muj nazor a s nim spousta lidi nesouhlasi. I tech, kteri se povazuji za experty. Takze to udelej podle sveho nejlepsiho svedomi a bude to dobre. Nesmis si to brat moc osobne, proste jsem desne precitlively na to, co povazuji za spravne.

 
Hore Odpovedať
12.11.2019 8:15
Avatar
Peter Mlich
Člen
Avatar
Peter Mlich:13.11.2019 8:12

Jo, s tou adresou, to nebyl jen muj nazor. Treba dneska clanek...
https://www.novinky.cz/…men-40303359
Varovnými signály, že může jít o podvodný e-shop, jsou podle policie například příliš nízká cena nabízeného zboží, podezřelé sídlo firmy nebo místo osobního vyzvednutí, nedávno založená doména e-shopu, absence reálných kontaktů nebo nefunkční či neodborná zákaznická linka. Policie doporučuje stanovit si limit pro platby přes bankovnictví či karetní transakce, být opatrný při provádění plateb na zahraničních webech a nakupovat jen u osvědčených prodejců.

 
Hore Odpovedať
13.11.2019 8:12
Avatar
Odpovedá na Peter Mlich
Zuzka Besedová:14.11.2019 11:09

Ahoj, díky moc za skvělé názory na náš web. Dal sis s tím velkou práci. Telefon tam nemáme, pač by nám pořád zvonil a vzhledem k tomu, že nic neprodáváme, jen jsme nějaký reklamní prostor, tak si myslím, že to není zase tak důležité. Tak snad to návštěvníky webu nebude odrazovat.
Ale s tím nalepeným výhružným dopisem si mě fakt pobavil a je to dost trefné. Musíme s tím něco udělat.
U toho výběru dárků (krajka a latex vedle sebe) - je to totiž náš úmysl. E-shopy jsou většinou úzce specializované, ale my chceme dát všechny dárkové předměty různých e-shopů na jedno místo. Tak abys nemusel rozklikávat tuny e-shopů, ale jen si projel náš web, vybral sis druh dárků a na daném e-shopu už dokončil nákup a doladil třeba velikost a barvu produktu. -> Tuto message budeme muset taky asi více na web zapracovat, aby to bylo pro uživatele srozumitelnější.

 
Hore Odpovedať
14.11.2019 11:09
Avatar
Peter Mlich
Člen
Avatar
Peter Mlich:14.11.2019 12:24

Jeste mne napadlo udelat takoveho pavouka, by bylo zajimave. Ale mozna by se spatne doplnovali dalsi kategorie. Stejne bych kategorie omezil, aspon na uvodni strance. Misto zbozi zahlsis uzivatele spoustou textu...

.............­.............­...mame a tatovi
.............­.............­.............­.. |
detem, batolatum --- darky komu ---- priteli, pritelkyni
.............­.............­.............­...|
.............­.............­..dedovi babicce

A vedle neco podobne pro ten druhy druh kategorii (prilezitost, ...). Lidi si to dal uz vytridi a hlavne to nezabere tolik mista. Obrazek bych dal jen doprostred toho pavouka.

To predtim bylo mysleno jako takove bublinky s textem. Ikdyz to vypada stejne jako ten pavouk, rozlozeni :)
A spojil bych tam muzske zenske pohlavi, 2 odkazy vedle sebe nebo pod sebou.

Editované 14.11.2019 12:25
 
Hore Odpovedať
14.11.2019 12:24
Avatar
Peter Mlich
Člen
Avatar
Peter Mlich:7.1.2020 15:38

Mne to prijde po tech upravach lepsi.

 
Hore Odpovedať
7.1.2020 15:38
Robíme čo je v našich silách, aby bola tunajšia diskusia čo najkvalitnejšia. Preto do nej tiež môžu prispievať len registrovaní členovia. Pre zapojenie sa do diskusie sa zaloguj. Ak ešte nemáš účet, zaregistruj sa, je to zadarmo.

Zatiaľ nikto nevložil komentár - buď prvý!