Mikuláš je tu! Získaj 90 % extra kreditov ZADARMO s promo kódom CERTIK90 pri nákupe od 1 199 kreditov. Len do nedele 7. 12. 2025! Zisti viac:
NOVINKA: Najžiadanejšie rekvalifikačné kurzy teraz s 50% zľavou + kurz AI ZADARMO. Nečakaj, táto ponuka dlho nevydrží! Zisti viac:

Diskusia – 5. diel - Rozdelenie MonoGame hry do komponentov

Späť

Upozorňujeme, že diskusie pod našimi online kurzami sú nemoderované a primárne slúžia na získavanie spätnej väzby pre budúce vylepšenie kurzov. Pre študentov našich rekvalifikačných kurzov ponúkame možnosť priameho kontaktu s lektormi a študijným referentom pre osobné konzultácie a podporu v rámci ich štúdia. Toto je exkluzívna služba, ktorá zaisťuje kvalitnú a cielenú pomoc v prípade akýchkoľvek otázok alebo projektov.

Komentáre
Posledné komentáre sú na spodnej časti poslednej stránky.
Avatar
CallMany Vyhlídal:18.8.2015 22:43

Ahoj potřebuju poradit s chybou od Visual studia
**Inconsistent accessibility: field type 'Robotris.Lep­siSpriteBatch' is less accessible than field 'Robotris.Hra­.spriteBatch'
**
jde o to , že všechny instance třídy Hra jsou v komponentách hry nastaveny na public ale stejně to nejde

Avatar
Odpovedá na CallMany Vyhlídal
Neaktivní uživatel:19.8.2015 10:09

Nastavil si třídu LepsiSpriteBatch na public ?

Odpovedať
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Print-Hamlet
Člen
Avatar
Print-Hamlet:12.1.2019 19:39

Ahoj, mám problém s vytvořením metody za pomocí public override. Kód:
public Game game;
public KomponentaMra­ky(Game game)
: base(game)
{
this.game = game;
}

Avatar
Print-Hamlet
Člen
Avatar
Odpovedá na Print-Hamlet
Print-Hamlet:12.1.2019 22:53

problém vyřešen :)....

Posledné komentáre sú na spodnej časti poslednej stránky.
Robíme čo je v našich silách, aby bola tunajšia diskusia čo najkvalitnejšia. Preto do nej tiež môžu prispievať len registrovaní členovia. Pre zapojenie sa do diskusie sa zaloguj. Ak ešte nemáš účet, zaregistruj sa, je to zadarmo.

Zobrazené 5 správy z 35.