Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Diskusia – 8. diel - XNA tvorba v 3D - Sprit a Text

Späť

Upozorňujeme, že diskusie pod našimi online kurzami sú nemoderované a primárne slúžia na získavanie spätnej väzby pre budúce vylepšenie kurzov. Pre študentov našich rekvalifikačných kurzov ponúkame možnosť priameho kontaktu s lektormi a študijným referentom pre osobné konzultácie a podporu v rámci ich štúdia. Toto je exkluzívna služba, ktorá zaisťuje kvalitnú a cielenú pomoc v prípade akýchkoľvek otázok alebo projektov.

Komentáre
Avatar
magic44
Tvůrce
Avatar
magic44:30.4.2013 16:32

Můžu se zeptat, proč v MojeHerniOkno nevidím třídy Sprite a TextLabel? Ostatní (Pozadi, Engine...) tam vidím.
Takhle vypadá Sprite. Jmený prostor je správný a třída veřejná.

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
using Microsoft.Xna.Framework;
using Microsoft.Xna.Framework.Graphics;

namespace Engine
{
    public class Sprite:Component
    {
    }
}
Editované 30.4.2013 16:36
Odpovedať
30.4.2013 16:32
Moudrý člověk nechce být lepší než ostatní, ale lepší, než byl sám včera.
Avatar
vodacek
Tvůrce
Avatar
Odpovedá na magic44
vodacek:30.4.2013 22:50

tak to nedovedu takhle na dálku posoudit

 
Odpovedať
30.4.2013 22:50
Robíme čo je v našich silách, aby bola tunajšia diskusia čo najkvalitnejšia. Preto do nej tiež môžu prispievať len registrovaní členovia. Pre zapojenie sa do diskusie sa zaloguj. Ak ešte nemáš účet, zaregistruj sa, je to zadarmo.

Zatiaľ nikto nevložil komentár - buď prvý!