Riešené úlohy k 4. - 7. lekcii copywritingu
Podľa starej dobrej poučky, že na bojisku to ide o to ľahšie, o čo viac makáme na cvičisku, mám pre vás ďalšie riešené úlohy k nášmu copywritingovému kurzu. V minulom cvičení sme sa sústredili hlavne na praktické promrskávání informácií z prvých troch lekcií.
Ak vám to šlo, môžete si gratulovať. Základy, ktoré ste do seba nasali, sú skutočne pevné, a máte na čom stavať. Identifikáciu a uvedomenie si svoje cieľovky aj maximálna stručnosť textu máme v rôznych podobách koniec koncov na programe aj dnes. Pridáme si k tomu ešte naše obľúbené slovné záškodníkov a mrkneme aj na úpravu textu.
Pred každým cvičením uvádzam konkrétne lekciu, kde určite nájdete návod na jeho riešenie, takže v prípade neistoty určite zalistujte. Nejde o rýchlosť ani nejaký počet bodov. Hlavným účelom stále zostáva dostať všetky copyzásady a princípy pevne do vašej hlavy. Budem veľmi rád, keď vám ďalšie veci "zopnú" napríklad práve tu.
Tak poďme na to.
![](images/77104/start.png)
Zlikvidujte slovné záškodníkov
Pamätáte si na tieto skryto rafinované potvorky, ktoré môžu zavariť každému copywriter? Ak nie, prečítajte si ešte raz lekciu k používaniu vhodných slov. Potom už pre vás nebude problém v nasledujúcich prípadoch záškodníkov nájsť, zneškodniť a vety prepísať tak, aby pôsobili jasne, sebavedome a bez náznaku alibizmu.
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
Ďalšie štyri cvičenia na promrskání copywriterských zručností. Dnes nás čaká používanie správnych slov, zameranie na cieľovky či skracovanie a úprava textu.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.