14. diel - 6 najčastejších chýb copywritingu - 5. a 6. chyba
V minulej lekcii, 6 najčastejších chýb copywritingu - 1. a 2. chyba , sme si uviedli prvú a druhú chybu zo šiestich najčastejších chýb pri písaní copy textu a ako ich opraviť. Prvou chybou je, keď si myslíme, že veci robíme inak. A druhou chybou je, že ľuďom hovoríme, že sme „viac ako niečo“.
V tejto lekcii sa zameriame na piatu a šiestu chybu zo šiestich najčastejších chýb pri písaní copy textu a na to, ako ich opraviť. Piatou chybou je, že nemáme spracovanú analýzu kľúčových slov. A šiestou chybou je, že ľuďom nedávame nič zadarmo. Jedná sa o ďalší článok, zo série článkov od Lucky Perlíkovej.
Piata chyba: Nemáme analýzu kľúčových slov = SEO
Analýza kľúčových slov ( SEO) je zoznam hľadaných fráz , ktoré súvisia s obsahom na našom webe. Ide o základný stavebný kameň webu a najskôr o najdôležitejší dokument pre vznik kvalitného obsahu.Je nutné jej dôležitosť v dnešnej dobe zdôrazňovať? Áno. Často sa stáva, že kľúčové slovo na webovej stránke chýba. Prichádzame tým tak o mnoho zákazníkov denne.
Ako prvá náprava by mala byť: nechať si
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V tejto lekcii sa zameriame na piatu a šiestu chybu zo šiestich najčastejších chýb pri písaní copy textu a na to, ako ich opraviť.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.