Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

6. diel - Šablóny a Thymeleaf v Java Spring Boot

V predchádzajúcej lekcii, Kontroléry a mapping v Java Spring Boot , sme si vytvorili jednoduchú aplikáciu. Urobili sme si mapping a pozdravili používateľov pomocou "Hello, world!".

V dnešnom Java Spring tutoriále nainštalujeme šablónovací systém Thymeleaf a vytvoríme svoju prvú HTML šablónu pre kontrolér.

Doteraz sme v akciách vracali iba textové reťazce (nie HTML stránku). Vyvíjame ale webové aplikácie, ktoré požadujú, aby klient dostal HTML, nie iba text. Písať/generovať HTML priamo v akciách by bolo nepohodlné a za chvíľu by sme sa v kóde stratili. Navyše vieme, že kont


 

...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej

Vedomosti v hodnote stoviek tisíc získaš za pár korún

Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.

Kúpiť tento kurz

Kúpiť všetky aktuálne dostupné lekcie s funkciou odovzdávanie úloh a certifikátom iba za 730 kreditov
Aktuálny stav konta 0 kreditov
Kúpou tohoto balíčku získaš prístup ku všetkým 13 článkom (11 lekcií, praktické cvičenie, test) tohoto kurzu.

Obsah článku spadá pod licenciu Premium III, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.

Čo od nás v ďalších lekciách dostaneš?
  • Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
  • Kvalitné znalosti v oblasti IT.
  • Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.

Popis článku

Požadovaný článok má nasledujúci obsah:

V Java Spring tutoriále nainštalujeme šablónovací systém Thymeleaf a vytvoríme svoju prvú HTML šablónu pre kontrolér.

Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.

Článok pre vás napísal Tomáš Střecha
Avatar
Autor se věnuje tvorbě backend webových aplikací v Javovém frameworku Spring boot, grafickému vykreslování v C++ společně s pomocí OpenGL.
Aktivity