IT rekvalifikácia. Seniorní programátori zarábajú až 6 000 €/mesiac a rekvalifikácia je prvým krokom. Zisti, ako na to!

GoT- The Last Hope

Hra vyžaduje k inštalácii pripojenie k internetu (pre povinné stiahnutie patch nutného pre beh hry.). Finálová (opatchovať) verzia hry má + - 300MB.

"Noc prichádza a má hliadka začína. Neskončí kým nezomriem. Nepostrehnú ženu, nebudem vlastniť žiadnu pôdu, nevychováme deti. Nebudem nosiť korunu ani nezískam slávu. Budem žiť a zomriem na svojom stanovišti. Som mečom v temnote. Som strážca na stene. Som štít , ktorý stráži ríše mužov. Obetujem svoj život a česť nočný hliadke, pre dnešnú noc, aj všetky noci ktoré prídu. " - Tak znie prísaha bratov Nočná Hliadky

UPOZORNENIE I: Hra NEOBSAHUJE ani obsahovať nebude žiadne spojlery k aktuálnej HBO sérii Hra o Tróny. Hra môže smerovať na sériu Pieseň Ľadu a Ohňa ako: Názvy lokácií, formálnych zoskupení a charakterov. Pokiaľ bude nutné použitie spojlera v propagačných textoch ako je tento článok, bude na túto skutočnosť vopred upozornené.

UPOZORNENIE II: Hra nie je oficiálne schválená akúkoľvek autoritou. Jedná sa čisto o fan-base hru.

Game Of Thrones: The Last Hope

Hra sa odohráva 300 rokov po udalostiach pôvodnej série GRR Martina (respektíve po udalostiach za múrom "SPOILER ALERT" Po porážke Mance nájazdníkov Stannisem Baratheon "SPOILER ALERT").

Za múrom sa rodí nová hrozba. Mágia žije na Westeros po niekoľko storočí už len v bájach. Ale ako potom teda vysvetliť všetky tie záhady ktorý sa dejú za múrom? Už niekoľko prieskumníkov sa nevrátilo z výprav a tí ktorí sa vrátili rozpráva strašnej príbehy o tom, čo sa za múrom skrýva. Môže múr odolať niečomu, čo nikto živý nikdy nevidel? Budú bratia Nočná Hliadky natoľko odvážni, aby bránili Sedem kráľovstvo pred samotnou smrťou? Uvidíme.

Hra bude obsahovať niekoľko alternatívnych koncov, určených na základe hráčovo rozhodnutie počas hry.

V hre sa pozriete do niekoľkých úplne rozdielnych oblastí. Od zasneženého severu a múry cez Královo Prístavisko, až po piesčitá mora Dorn.

Pri vašom putovaní preskúmate detailné 3D svet Westeros a dozviete sa zaujímavosti vďaka integrácii WIKI detailne popisujúce miesta a postavy na ktoré počas svojho putovania narazíte.

Dodatočné info:

O mne:

Som 16ti ročný študent SSŠVT na Proseku odbor programovania.

V Unity programujem už takmer 4 roky. Predtým som sa venoval predovšetkým tvorbe webových stránok. Akékoľvek nápady, návrhy, tipy, triky atď. Atď. Veľmi rád privítam. Ak by ste mali záujem o spoluprácu píšte na mail pospile @ gmail.com (V tejto chvíli je už celý tím do súťaže obsadený). Na spoluprácu sa môžeme dohodnúť do budúcnosti. Do tímu sa môže dostať ktokoľvek s aspoň trochou talentu na IT (zvukár, grafik, dizajnér).

O tíme:

Tím pomenovaný Reinold sa už druhý rok zaoberá tvorbou hier a webových stránok (na portfóliu sa v túto chvíľu pracuje). Našou najväčšou pýchou je v tejto chvíli systém UGDS (pozri nižšie). V tíme je v tejto chvíli 5 ľudí:

  • pospile - CEO tímu, programátor, designer a veľa amatérsky grafik.
  • rokamis - grafik, dizajnér, návrhár
  • kratifi - grafik, programátor

// Zvyšok tímu sa nepodieľajú na hre:

  • Honzis - grafik, programátor
  • Black - dizajnér, 2D grafik
  • Občasná výpomoc externistov

O UGDS:

UGDS == Ultimate Game Developer System. UGDS je nami naprogramovaný systém ktorý sprostredkuje Unity dizajnérom a ľuďom s víziou, ktorý nemajú talent (alebo sa ešte len učia) programovanie v Unity.

Systém obsahuje:

  • Vizuálne skriptovanie (Čo je veľa silné slovo, v podstate sa jedná len o skladanie blokov pre poskytnutie požadovanej reakcie systému.)
  • Správu nastavení, premenných, prekladov a GUI v reálnom čase vo vizuálnom prostredí.
  • Vizuálne tvorbu GUI
  • Pathfindingom (Realtime navigáciu v prostredí naprogramovanú a integrovanú priamo pre UGDS)
  • Dabing, preklady atp ...
  • Dynamické zmeny počasia

Systém UGDS sa dá popísať ako ultimátne nadstavba pre Unity (V podstate engine v engine) ktorý je vo vývoji už viac ako 15 mesiacov (Reálne je to už cez 19 mesiacov, ale po 4 mesiacoch vývoja bol celý projekt reštartovaný a prepísaný od základov do dnešnej podoby). Na UGDS pracujú všetci členovia tímu vrátane niekoľkých externistov ktorý nám so systémom pomáhajú.

Štádium vývoja:

V túto chvíľu sa celý projekt nachádza na začiatku vývoja, túto súťaž berieme ako možnosť predviesť našej technológii. Čo sa týka prostredia, je valné väčšina hotová, z predošlých a budúcich projektov. Kompletne hotové je severské prostredie (Múr, a menšia dedinka) časť hlavného mesta a oblasť púšte na juhu. Dúfame, že vo finále dokážeme zrealizovať aspoň 10-15 minút hrateľnosti. Už v deme chceme mať implementované tieto najdôležitejšie prvky:

  • Kompletné 3D prostredie
  • príbeh
  • Ovládanie, ukladanie, načítanie, GUI
  • Wiki Westeros (kontinent na ktorom sa sága Piesne Ľadu a Ohňa odohráva)
  • Alternatívne konce podľa rozhodnutia ktorej hráč v priebehu urobí
  • Dabing hry v ČJ a AJ!
  • Titulky v ďalších jazykoch (Prinajmenšom cez Google Translator : D Poznáte to, prečo to tam nedať keď môžete.)

Vzhľadom na to, že všetky popísané feature sú už vďaka UGDS implementované, tím sa môže plne sústrediť na príbeh a dizajn.

Vývojársky denníček:

Celý vývoj sa pokúsime zdokumentovať, aby mali naši fanúšikovia prehľad o tom, ako zhruba vyzerá práca s UGDS a Unity. Z dôvodu prieťahov sa schvaľovaním aktualizácia článku bude tento denník vedený ako vlákno vo fóre nie ako aktualizácie tohto článku. Odkaz na denník: DENNÍK

Dúfame, že sa vám bude hra páčiť a že stihneme ukuchtit hrateľnú verziu do deadline.

Len tak na záver ešte k platformám, na ktorých bude hra dostupná.

Platformy:

PC: ÁNO - Hlavné platforma - Dostupná bude ako 32 tak 64bit verzia. Minimálna podporovaná verzia OS je: Windows Vista (Windows XP môže fungovať, jeho funkčnosť ale nie je zaručené {Veľa záleží na výkone hardware})

MAC: ÁNO - Rovnaké podmienky ako pre PC (Nikto z tímu nevlastní MAC, preto nie je garantovaná plná funkčnosť - absencia testovanie).

LINUX: ÁNO - Opäť rovnaké ako PC. Testovanie zaistené.

Mobilné platformy: Pravdepodobne nie. Grafika s ktorou sa v tejto chvíli pracuje je na mobilné zariadenie príliš zložitá. Pravdepodobne bude vypustená málo náročná lokácie ako demo (Len pre Android {S istou pravdepodobnosťou aj na WinPhone}).

Konzola: Ultimátnou cieľom nášho tímu je dostať šancu tvoriť hry na Next-Gen konzoly. Tento cieľ je však pravdepodobne v nedohľadne. A preto s verziami pre konzoly nepočítajte.

WEB: Hra je v tejto chvíli príliš náročná pre 100% funkčnosť na webe. Pokiaľ však Unity Tech. uvedie v rozumnom termíne WebGL technológiu, pravdepodobne sa portu na web dočkáme.

Grafika v tejto chvíli ešte nie je finálna, špajzu počítajte so znížením než zvýšením. Optimalizovať sme ešte ani nezačali.

galéria:

Hlavný hrdina .....
Centrum prístavného mesta
Centrum mesta v noci môže byť nebezpečné …
Horúce púšte Dorna nie sú práve hostinným miestom ..
V hre nebudeme len na pevnine Westeros …
Múr je mocnou stavbou … Bude to ale stačiť?
Aj na stene si budeme môcť užiť trochu srandy …

Dostupnosť:

Hra bude pravdepodobne rozdelená na kapitoly. Prvý kapitolu bude zdarma a oficiálne k vydaná podľa pravidiel súťaže tj: 30.9 2014. Podľa výsledkov súťaže sa rozhodne, či má zmysel viesť vývoj ďalej. Dúfam, že si všetci hru užijete ;) Čo najväčší zábavu pri hraní The Hope vám praje celý tím Reinold!

Hra má zaregistrovanú vlastnú doménu: www.thehopegame.com na ktoré postupom času pribudne nejaký materiál. Každá nová informácia ale bude prednosťou uverejnená vo vývojárskom denníku tu na ITnetwork: X.

Za celý tím Reinold vďaka že ste dočítali až sem! Pospile

Hodnotenie porotcov

Hra bola vytvorená do súťaže GeekWork 2014.

Programátorská súťaž GeekWork 2014
  • David Čapka (9 bodov): Hra vyzerá veľmi, veľmi zaujímavo. Bohužiaľ je úplne neotestovaná a hoci som sa veľmi snažil a tiež komunikoval s autorským tímom, nakoniec sa mi aj tak nepodarilo si ju rozumne zahrať. Bodov dávam nakoniec 9, pretože to muselo dať neskutočnú prácu, dúfam, že sa problémy vyriešia a hru si poriadne zahráme.
  • nessandy (7 bodov): Hodnotenie bude doplnené.
  • Honza Bittner (6 bodov): Grafika síce pekná - okrem menu, ktoré je kuchyni je moderná. V hre som však vôbec nepochopil čo mám či môžem robiť ... Okrem chodenia som teda nič extra robiť nemohol.
  • Daniel Vítek (4 body): Grafika veľmi pekná, len som nepochopil príbeh, nedostal som sa ďalej než k zobratie kvety. Menu v hre nefunguje pri prebiehajúcom rozhovore. V nastavení som našiel nejakú zmienku o dabingu, ktorý mi nefunguje.

Stiahnutie

Stiahnutie: Hru si môžete stiahnuť tu


Galéria


 

Článok pre vás napísal Vojtěch Pospíchal
Avatar
Užívateľské hodnotenie:
Ešte nikto nehodnotil, buď prvý!
Autor se už přes velmi dlouho věnuje programování v jazyce C#, Java a Javascript.
Aktivity