Zdrojákoviště Java - Objektovo orientované programovanie
V minulej lekcii, Ako správne rozdeliť Java aplikácie do tried - SRP a SoC , sme si vysvetlili dobré praktiky SRP (Single Responsibility Principle) a SoC (Separation of Concerns). Začali sme aj tému závislostí.
Textová hra v Jave
Nehodnotené
Objektový colorpicker v JavaScripte
Nehodnotené
Útek z klobúka
Nehodnotené
Ukážka tvorby objektov
Nehodnotené
Riešenie súťažnej úlohy Santova hádanka
Nehodnotené
Kompresný algoritmus Lempel-Ziv v Jave
Nehodnotené
Ukážka práce s dátumom 1
Nehodnotené
Šibenice v Jave
Nehodnotené
Ukážka práce s dátumom 3
Nehodnotené
Ukážka práce s dátumom 2
Nehodnotené
Vianočné adventúra
Nehodnotené
Športové Zápas
Nehodnotené
Ukážka práce s objektmi
Nehodnotené
Ukážka reflexie v Jave
Nehodnotené
Reflexie - Predpis triedy (Machr na OOP)
Nehodnotené
Ukážka práce s dátumom 4
Nehodnotené
Evidencia kina
Nehodnotené
Ukážka práce s dátumom 5
Nehodnotené
Macher na Javu - Analýza textu
Nehodnotené
V nasledujúcom kvíze, Kvíz - Abstraktná trieda, enum, boxing a klonovanie v Jave OOP, si vyskúšame nadobudnuté skúsenosti z predchádzajúcich lekcií.