Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

5. diel - Čo by ste mali poznať o svojich zákazníkoch a ako sa to dozviete?

V minulej lekcii, Brand -⁠ duše značky bez ktorej sa nezaobídete , sme si povedali čo je to brand, ako ho nastaviť a prečo sa potrebujete naučiť SWOT analýzu.

"Náš zákazník, náš pán." Bez zákazníkov to jednoducho nejde. Kto iný by u vás nakupoval ... Kým ale je váš zákazník? Koľko mu je a prečo nakupuje priamo u vás? A prečo vôbec potrebuje váš produkt - aký jeho problém / potrebu rieši? Na základni odpovedí dokážete určiť vašu cieľovú skupinu a jej motiváciu ku kúpe produktu. A hlavne budete schopní konzistentne rásť, vďaka plánovanie činností na základe vašej cieľovej skupiny.

Cieľová skupina

V prípade, že ešte neviete, kto je vašou "cieľovky", stačí základná demografické údaje, ktoré neskôr rozšírime. Zo znalosti cieľovej skupiny vychádza takmer každá webová profesie - copywriter, UX / UI designer, e-mail špecialista a tak ďalej. Preto si na určenie vašej cieľovej skupiny dajte záležať. Premýšľajte nad:

  • Pohlavie
  • Vek (rozmedzie)
  • Vzdelanie (základná, stredoškolské, vysokoškolské)
  • Rodina (deti, ženatý, slobodný ...)
  • Bydlisko (mesto / dedina)
  • Príjem (rozmedzie)

 

...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej

Vedomosti v hodnote stoviek tisíc získaš za pár korún

Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.

Kúpiť tento kurz

Kúpiť všetky aktuálne dostupné lekcie s funkciou odovzdávanie úloh a certifikátom iba za 1 075 kreditov
Aktuálny stav konta 0 kreditov
Kúpou tohoto balíčku získaš prístup ku všetkým 23 článkom (14 lekcií, 9 testov) tohoto kurzu.

Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.

Čo od nás v ďalších lekciách dostaneš?
  • Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
  • Kvalitné znalosti v oblasti IT.
  • Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.

Popis článku

Požadovaný článok má nasledujúci obsah:

Užívateľský výskum je najviac podceňovaná časť každej zákazky. Vyhnite sa neúspechu a radšej nahliadnite do hlavy vášho zákazníka.

Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.

Článok pre vás napísal Jan Kaláb
Avatar
Jan Kaláb
Aktivity