Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Asteroidz3D

Klasická arkádová hra Asteroids s pridanou dimenziou, retro-future štýle, synthwave soundtrackom, vylepšovaním lodí a množstvom vesmírnych súbojov.

Hra vzniká v engine Unity3D a scriptovania pomocou C #. Modely vznikajú v Blenderu.

S Unity a C# robím už skoro dva roky, s Blender o dva roky viac.

Pew Pew! % P: D

Hodnotenie porotcov

Aplikácia bola vytvorená do súťaže ITnetwork summer 2017

Programátorská súťaž ITnetwork summer 2017 - Zdrojákoviště Unity - 3D hry
  • David Čapka (8.5 bodov) - Niektoré časti hry vyzerajú naozaj profesionálne, niektoré majú zbytočné nedostatky. Napr. menu vyzerá naozaj parádne, potom človek otvorí inštrukcie a ten text na pozadí nemožno poriadne prečítať. Pritom by stačilo vykresliť pod neho priehľadný obdĺžnik. Grafika našlapaná, až mi spadla sánka, po tom, čo som sa začal hýbať, mi ale prišlo, že som naozaj pomalý, dôjsť k pultíkům na stanici mi pripadalo frustrujúce. Pultíky sú dobrý nápad, ale prečo nemali na sebe nejakú textúru, čo aby som ich mohol rozoznať? Displeje perfektné, za letu sa cez obrazovku zobrazila nápoveda, to je plus, ale nezmizla a neprišiel som na to ako jej zavrieť. Samotný boj je na efekt pekný, nízka senzitivita myši ho ale robila frustrujúce, otáčalo sa vážne zle. U súboje by som očakával nejakú akčnú hudbu. Moc pekná hra, keď opravíš banálne nedostatky, pôjde si jej aj poriadne užiť.
  • Lucie Hartingerová (8 bodov) - 3D grafika vyzerá pôsobivo a hra má zvuky! Páčili sa mi inštrukcie a prehľady počas hry. Rakety majú aj možnosť rozšírenia / prispôsobenia. Ovládanie a reakcie letiaci vesmírnej lodi mi ale prišli komplikovanejšia a pomalší. Trochu mi to (asi celkovým tvarom vesmírnej stanice a lodí) pripomenulo hru Ratchet and Clank :-)
  • Tomáš Bitter (7 bodov) -Rozmanité vlastnosti modulov. Dobrá možnosť presmerovania energie. Keď som hru prvýkrát spustil, tak som uvidel dosť obsiahly návod. Z hľadiska dizajnu je lepšie informovať hráčov v priebehu hrania, čo má robiť a čo ako funguje, ale chápem, že by si to vyžiadalo viac času na implementáciu. Úpravy modulu sú riešené zaujímavo - ten princíp, že chodím osobne po palube a prechádzam medzi stanicami, kde môžem upravovať rôzne veci (spočiatku som bol však zmätený). Bohužiaľ sa mi nepodarilo nijako vylepšiť modul, aj keď som mal dosť kreditov.

Galéria


 

Stiahnuť

Stiahnutím nasledujúceho súboru súhlasíš s licenčnými podmienkami

Stiahnuté 35x (177.85 MB)
Aplikácia je vrátane zdrojových kódov v jazyku C#

 

Všetky články v sekcii
Zdrojákoviště Unity - 3D hry
Článok pre vás napísal Vojtěch Divoký
Avatar
Užívateľské hodnotenie:
Ešte nikto nehodnotil, buď prvý!
Aktivity