IT rekvalifikace s garancí práce. Seniorní programátoři vydělávají až 160 000 Kč/měsíc a rekvalifikace je prvním krokem. Zjisti, jak na to!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Satikova 2D izometrické stratégie

Zatiaľ bližšie nešpecifikovaná strategická hra, bežiaci v 2D izometrickom enginu.

Informácií zatiaľ veľa nie je, ešte som nad tým moc nepremýšľal, keď s tým pohnem alebo ma niečo napadne, tak to sem pridám :)

Hra k svojmu spusteniu potrebuje XNA Redist 3.1, sťahovať môžete tu: http://www.microsoft.com/...details.aspx...

Kto na tom robí:

Programovanie: Satik Grafika: Satik, Kouleman Zvuk: Satik Hudba: Satik Game dizajn: Satik, Kouleman

V čom to robí:

XNA 3.1 + MSVS 2008

Zaujímavosti

Denník

  • 30.12.2012 - prepísanie starého enginu zo skákačky na stratégiu - vykresľovanie mapy
  • 01.01.2013 - nejaké ďalšie optimalizácia vykresľovanie mapy, mousepicking, drobné úpravy rozhranie pre vstup myši
  • 06.01.2013 - prepísanie vykresľovanie, aby bralo do úvahy Z-order
  • 07.01.2013 - vykresľovanie (statických) objektov na mape, setup, ďalšia optimalizácia
  • 08.01.2013 - editor vlastností objektov
  • 09.01.2013 - malé gui, editácia mapy, animácie objektov na mape, ukladanie / načítanie mapy
  • 12.01.2013 - poupravené vykresľovanie terénu pri pohybe mapou, malo by to teraz bežať plynulejšie a na pomalších počítačoch aj rýchlejšie
  • 16.01.2013 - základy triedy hráč
  • 17.01.2013 - menu, začiatok implementácia jednotiek - už sa vykresľujú, možno ich označovať a presúvať ich (zatiaľ ignorujú obsah mapy i ostatné jednotky)
  • 18.01.2013 - pathfindingom jednotiek, poupravené selektovanie jednotiek
  • 21.01.2013 - pokus o kolízie jednotiek
  • 22.01.2013 - kamarát z Fínska mi začal pomáhať s grafikou, editor vlastností políčok mapy
  • 27.01.2013 - editor vlastností jednotiek, animácie jednotiek
  • 29.01.2013 - prepísanie pathfindingom - teraz je hľadanie cesty cca 30x rýchlejší
  • 30.01.2013 - kompletne prepísané riešenie kolízií jednotiek, teraz sa už skupinka jednotiek nezasekne o seba navzájom niekde v polke cesty, ak jednotka iné jednotke prekáža, tak sa snaží uhnúť, nie je to ešte dokonalé a keď sa niekam presúva skupina jednotiek, tak nevytvorí nejakú formáciu alebo hlúčik, ale front, ale už to má náznaky použiteľnosti
  • 01.02.2013 - jednotkám a objektom pridané vlastnosti ako útok, rýchlosť útoku, rýchlosť, hitpointů atď., Pridaná kompresia súborov s týmito dátami, healthbary
  • 29.03.2013 - kolízie jednotiek medzi sebou odobraté, skupiny jednotiek sa pri presune o seba každú chvíľu zasekávali, možno to ešte niekedy v budúcnosti zase pridám :)

Najbližšej plány

  • útoky
  • Výstavba budov a jednotiek
  • Ťažba surovín
  • Začať vymýšľať Gamedesign - jednotky, budovy, techtree, ...

Ukážka


Galéria


 

Stiahnuť

Stiahnutím nasledujúceho súboru súhlasíš s licenčnými podmienkami

Stiahnuté 656x (4.28 MB)

 

Všetky články v sekcii
C # - Tvorba hier v MonoGame
Článok pre vás napísal Luboš Běhounek Satik
Avatar
Užívateľské hodnotenie:
Ešte nikto nehodnotil, buď prvý!
Autor se nyní živí programováním v C++, ale jeho nejoblíbenějším jazykem je C#. První hru napsal okolo roku 2000.
Aktivity