IT rekvalifikace s garancí práce. Seniorní programátoři vydělávají až 160 000 Kč/měsíc a rekvalifikace je prvním krokem. Zjisti, jak na to!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Kingdom

Kingdom je ťahová strategická hra, inšpirujem sa predovšetkým hrami ako napríklad Civilizácia alebo Battle for Polytopia. Obsadzuje mesta, regrutuje jednotky, skúmate technológie a predovšetkým bojujete s nepriateľmi. V tíme som iba ja, všetky textúry sú moje, hudbu skladám vlastné.

Hra už je takmer hotová, ešte je ale potrebné dorobiť počítač, ktorý by hral proti hráčovi a niekoľko malých drobností.

Použité technológie

Nejako ma zaujali webové technológie, ale mám moc rád C# a nemám rád JS. Takže programujem v C #, ktorý pomocou Bridge.NET Prevádzam do JS. A funguje to nádherne.

Ovládanie

  • Kliknutím ľavým tlačidlom myši vyberiete políčko alebo jednotku na ňom
  • Použitím CTRL + ľavé tlačidlo myši vyberiete políčko nehľadiac na to, či na ňom stojí jednotka
  • Ťah možno ukončiť kliknutím na tlačidlo Next Turn, alebo klávesou Enter
  • Jednotky sa môžu pohybovať tým, že ich vyberiete a kliknete na cieľové políčko. Kliknutím so stlačeným CTRL alebo ALT jednotku nepresunie
  • Jednotky môžu útočiť tak, že sa najskôr presunú vedľa cieľa a potom užívateľ na cieľ klikne
  • Jednotky môžu zaberať mesta takto: Jednotka dôjde na nepriateľské alebo neutrálne mesto

    Jednotka tu musí jedno kolo zostať

    Potom stačí kliknúť na mesto (CTRL + klik) a kliknúť na tlačidlo Capture

  • Jednotka dôjde na nepriateľské alebo neutrálne mesto
  • Jednotka tu musí jedno kolo zostať
  • Potom stačí kliknúť na mesto (CTRL + klik) a kliknúť na tlačidlo Capture
  • Jednotky môžu ničiť nepriateľské vojenské základne takto: Jednotka sa presunie na nepriateľskú vojenskú základňu

    Jednotka tu musí jedno kolo zostať

    Vojenská základňa sa potom automaticky vyrabuje a užívateľ získa zdroje z vyrabovanie základne

  • Jednotka sa presunie na nepriateľskú vojenskú základňu
  • Jednotka tu musí jedno kolo zostať
  • Vojenská základňa sa potom automaticky vyrabuje a užívateľ získa zdroje z vyrabovanie základne
  • Jednotky môžu stavať vojenské základne takto: Jednotka sa presunie na ľubovoľné voľné políčko

    Potom stačí kliknúť na tlačidlo Build recruit tent, jednotka postaví základňu, v ktorej je hneď možné regrutovať za zvýšenú cenu ďalšie jednotky

  • Jednotka sa presunie na ľubovoľné voľné políčko
  • Potom stačí kliknúť na tlačidlo Build recruit tent, jednotka postaví základňu, v ktorej je hneď možné regrutovať za zvýšenú cenu ďalšie jednotky
  • Mesta dávajú hráči každý ťah nejaké zdroje (herné peniaze)
  • Každá nová úroveň mesta zvýši počet zdrojov z mesta za ťah
  • Mestu možno zvýšiť úroveň buď budovami, alebo použitím zdrojov na mape (obilie, zvieratá, ryby, ...)
  • Budovy v meste buď dávajú nejaký bonus, alebo zvyšujú vedeckú úroveň civilizácie
  • Výskumy môžu odomykať nové jednotky alebo budovy, ale pre vyzúmaní je nutné nasypať do výskumov nejaké peniaze
  • Niektoré výskumy vyžadujú aj vyššiu vedeckú úroveň civilizácie, nie je teda možné napríklad vyskúmať strelný prach hneď v prvom ťahu

Screenshoty

Jedna z vygenerovaných výškových mápnáhľad mapy - C # - Pre pokročilých

Náhľad iné mapynáhľad mapy - C # - Pre pokročilých

Pohyb jednotiek po mape so zapnutou hmlounáhľad mapy - C # - Pre pokročilých

regrutovanie jednotieknáhľad mapy - C # - Pre pokročilých

menu výskumunáhľad mapy - C # - Pre pokročilých

Hra

*Pre hranie cez môj free webhosting je nutné mať zapnutý adblock, bez ktorého je hra kvôli reklamám od môjho freehostingu nehrateľné. Ak z nejakého dôvodu nechcete / nemôžete použiť adblock, stiahnite si zdrojové kódy (7MB) a spustite súbor index.html v priečinku **web.***

Hru si môžete s Adblock zahrať online, alebo si stiahnite zdrojové kódy (7MB) a spustite súbor index.html v priečinku web.

Hodnotenie porotcov

Aplikácia bola vytvorená do súťaže ITnetwork summer 2017

Programátorská súťaž ITnetwork summer 2017 - C # - Pre pokročilých
  • David Čapka (10 bodov) - User interface je ako vtip, keď sa musí vysvetľovať, nie je tak dobrý. Trvalo mi naozaj dlho, než som pochopil, ako sa hra hrá a to som preletel aj manuál v článku (či to tam niekde je, tak sa ospravedlňujem, tých projektov máme vážne veľa). Po nejakej dobe som zistil, že suroviny ako krava alebo ryby patria k baráčku, ktorý musím zabrať a potom je poklikám bez toho aby som na ne musel posielať jednotky. Pomerne dlho som bol frustrovaný hláškou, že nemôžem rebuildovat bez žiadneho ďalšieho vysvetlenia (BTW prečo rebuilduji kravu, tam by skôr malo byť niečo ako "Harvest", nie?). Na druhú stranu si sa o vysvetlenie veľa snažil u poklepanie na jednotku, kde sa ukázalo na čo je a čo vie. Ja som tvrdohlavý, takže ma to neodradilo, ale veľa ostatných hráčov by mohlo. Akonáhle som mechanizmus pochopil, hra ma vážne pohltila a časom som si uvedomil, že toto je hra na celý deň a ponúka veľa možností upgradov, súbojov a skrátka všetkého čo je spojené s dobrými dobyvatelskými stratégiami. Dávam desiatku, pretože ma to veľa bavilo a páči sa mi ako to ponúka hodiny a hodiny kvalitného herného času. Určite pridaj zvuky, veľa hier v súťaži vlastne nemá zvuky, to je veľká chyba, stačí stiahnuť nejaké free ASSET, práca na pár minút, a ten zážitok je potom jednoducho niekde inde. Naozaj škaredý je obrázok mesta, neviem prečo, zvyšok grafiky je naopak čistý a príjemný. Na mojich 2 FullHD monitoroch sa namiesto obrazovky s hrou rozťahoval panýlek s tlačidlami. K tlačidlám na jednotky môžeš dať ikonky, máš je nakreslené. Pri budovách by bola tiež fajn nejaká grafika. Možno by som zvážil umožniť scrollovanie mapy aj pomocou šípok a CRTL + klik dal aj na druhé tlačidlo myši.
  • Lucie Hartingerová (10 bodov) - Hra je dobre premyslená a dá sa hrať naozaj dlho:-) Celkom mi ale trvalo než som prišla na to, ako to celé funguje. Škoda, že to bolo bez zvukov. Tiež sa zle prispôsobovalo rozvrhnutie obrazovky - polku monitora zaberali informácie resources, research atď .; pri zväčšovaní sa od určitej veľkosti prestalo zväčšovať okno s hlavnou hrou. Bolo vtipné keď sa panáčikovia stretli, pretože stáli vždy skoro pri sebe, čo bolo dosť psycho:-D Páčil sa mi aj vzhľad hry, predpokladám, že obrázky sú vlastnej výroby:-) K tejto hre sa ešte určite vrátim!
  • Tomáš Bitter (9 bodov) - Super, čo iného na to povedať. Skvelo prepracovaný systém stavania, výcviku, výskumu a súboje. Grafika je jednoduchá; neviem, či to je zámer. Podľa môjho názoru si táto hra zaslúži krásnu grafiku, hlavne u terénu, aby nebol na väčšine miest jednoliaty. Vytkol by som akurát menšie drobnosť v ovládaní - miesto držanie ctrl pri kliknutí by stačilo použiť dvojklik.

Galéria


 

Stiahnuť

Stiahnutím nasledujúceho súboru súhlasíš s licenčnými podmienkami

Stiahnuté 38x (6.8 MB)
Aplikácia je vrátane zdrojových kódov v jazyku C#

 

Všetky články v sekcii
C # - Pre pokročilých
Článok pre vás napísal Petr Šťastný
Avatar
Užívateľské hodnotenie:
Ešte nikto nehodnotil, buď prvý!
Autor se věnuje především Rustu a Haskellu, a navíc zbožňuje linux, i když původně začínal na C#.
Aktivity